PRODUK KECANTIKAN MENGGUNAKAN BAHAN SEMULAJADI DI BINTULU SARAWAK


Saya memulakan perniagaan saya dari rumah pada tahun 2015 dan mula berpindah untuk membuka premis pada tahun 2019 di Bintulu Central.

Produk saya dapat menyelesaikan masalah kulit sensitif, dan masalah kulit kusam dan pigmentasi yang teruk, Masalah tersebut dapat diselesaikan menggunakan produk cc beauty.

Antara maklum balas yang kami terima, kami dapati banyak masalah kulit yang teruk tetapi selepas mereka menggunakan produk cc beauty kulit mereka  menjadi sihat dan lebih cerah bersinar lagi.

Antara produk yang kami bekalkan  iaitu seperti set seaweed yang berasaskan rumpai laut, set ini lebih kepada membantu untuk pencerahan kulit ataupun kulit kusam

Sama juga dengan rice mix skincare, ia lebih kepada kulit yang sensitif, set ini dapat membantu menyelesaikan masalah kulit yang teruk dan kulit yang gatal.

Selain daripada itu, kami mengalu-alukan para usahawan di luar seperti suri rumah, perniaga yang ingin  menyertai kami. 

Menjadi ejen bagi menambah pendapatan sama ada bekerja sepenuh masa ataupun separuh masa.

Premis perniagaan kami terletak di Bintulu Central, antara pelanggan kami adalah di seluruh Malaysia, ada juga dari luar negara iaitu Indonesia, Beijing, Brunei dan Eropah.

Kepada sesiapa yang ingin menjadi ejen ataupun pelanggan kami, anda boleh menghubungi kami di talian +6086345321 ( CC Beauty).

 Ataupun melayari laman facebook kami @CC Beauty Care atau layari laman sesawang www.ccbeauty.com.my.

Sebagai usahawan kita harus  fokus kepada misi dan visi kita.Kita mesti berjiwa kental, jangan mudah mengalah dan sanggup menghadapi cabaran-cabaran yang datang.


[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]


Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama