BEAUTY SPA BINTULU SOLUSI MASALAH WANITA

VIDEO DALAM BAHASA SARAWAK

Beauty Spa Bintulu Sarawak milik sepenuhnya Bumiputera Sarawak menawarkan perkhidmatan beauty SPA Wanita di sekitar Bintulu, Miri, Sibu dan Brunei Darulsalam


Nama saya Puan Hallen. Saya memulakan perniagaan saya HNJ Beauty and SPA di rumah pada tahun 2006. Selepas itu, pada tahun 2009, saya telah membuka kedai pertama saya di Park City, Bintulu. Pengalaman saya adalah selama 16 tahun dalam bidang Beauty and SPA.  

Kepada wanita di luar sana yang ada masalah-masalah seperti jeragat, jerawat, masalah perut buncit, yang menyebabkan tidak rasa yakin untuk pergi ke mana-mana di luar sana, kami di HNJ Beauty and SPA ada solusi untuk kita menangani semua masalah-masalah yang anda dihadapi. 

Antara maklum balas daripada pelanggan-pelangan HNJ Beauty and SPA adalah pelanggan-pelanggan kami sangat berpuas hati dengan servis yang kami sediakan terutama sekali layanan staff kami yang sangat mesra dan perkhidmatan yang kami berikan kepada mereka dapat mengatasi masalah kulit yang mereka hadapi. Mereka sangat teruja apabila baju yang mereka tidak dapat pakai sebelum ini sudah dapat dipakai. 

Antara pakej di HNJ Beauty and SPA sediakan  adalah pertama rawatan wajah. Kedua, body slimming ketiga rawatan urutan dan sauna, keempat ke pedicure and manicure, dan yang kelima eyelashes extention. 

Lokasi HNJ Beauty and SPA terletak di Commercial Square Mall Bintulu. Kebanyakkan pelanggan-pelanggan yang datang ke HNJ Beauty and SPA bukan setakat dari Bintulu sahaja malahan daripada luar Bintulu seperti Miri, Brunei dan Semenanjung Malaysia. 


Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut lagi mengenai HNJ Beauty and SPA boleh hubungi kami di talian 60168868440, boleh whatsapp sekali dan melayari FB Page kami di HNJ Beauty and SPA Academy

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Pada pendapat saya sebagai seorang usawahan kita haruslah sabar, tekun, berusaha lebih gigih lagi untuk kita memajukan dan mengembangkan bisnes kita. 

Terima kasih Majlis Amanah Rakyat Mara. 





Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama