KEMAHIRAN MENINGKAT PERNIAGAAN DENGAN GMW INSPIRE SDN BHD


BELAJAR KEMAHIRAN KOMUNIKASI DAN PENGURUSAN PERNIAGAAN KUCHING SARAWAK


Saya memulakan perniagaan ini sejak tahun 2010. Selepas itu, saya berpindah ke premise sekarang ini Di Metrocity pada tahun 2020 Dan Kami mempunyai pengalaman sebanyak 12 tahun Dalam bidang latihan dan konsultansi. Kebanyakkan usahawan wanita sekarang ini mereka mempunyai masalah internet, kebanyakkannya luar Bandar berbanding Bandar dengan satu lagi accessibility kepada maklumat perniagaan.

Apabila anda ingin mengadakan sesuatu Yang disebut e-learning atau pembelajaran dalam talian, ianya sesuatu Yang Susah, tidal mudah. Tambahan, saya mendapati kebanyakkannya wanita bukan sahaja tidak mahir dalam pengetahuan  perniagaan (Business information) tetapi kebanyakkannya tidak mahir dalam pembangunan personal (personal development) pada alaf 21 (21st century) ini. Kurang kemahiran, kurang keyakinan diri, adalah sesuatu yang Kita patut elakkan.

Salah satu Testimoni yang diterima adalah, sorang peserta memaklumkan bahawa beliau telah menjana jualan yang baik. Apabila Kami menyoal beliau bagaimana beliau dapat menjana jualan yang baik, beliau menyatakan Yang Kami adalah telah memberi keyakinan kepada beliau dan meningkatkan jualan.

Program utama Kami lebih kepada kemahiran alaf 21 iaitu pembangunan kemahiran insaniah (soft skill development). Kami melakukan AWE di bawah kedutaan U.S. iaitu Dream Builder Only Modules, program milk Amerika (American own program). Kami menjalankannya untuk Sarawak dan pada masa ini kami dilantik oleh  UNESCO di bawah organisasi bertaraf antarabangsa untuk menjalankan Pelan Kesinambungan Perniagaan  (Business Continuity Plan).

Kami beralamat di Tingkat 1, Metrocity bersebelahan Akadmi Kastam Matang. Peserta Kami terdiri daripada seluruh Sarawak khususnya dan kami akan mengembangkan pelanggan (customer base) ke Semenanjung pada masa akan datang. Sila hubungi Kami untuk maklumat lanjut berkenaan latihan Yang ditawarkan di laman Facebook Kami, GMW Inspire Sdn Bhd atau WhatsApp Kami di 60198059675 atau 60138079675 atau email Kami di gmwinspiresb@gmail.com.

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Kepada para wanita, jika anda menginginkan perniagaan Yang berjaya, kehidupan keluarga Yang berjaya, anda mesti Minda pembelajaran sepanjang hayat (lifelong education mindset). Meaning to say, doing your personal development.

Terima kasih SME Digitise.

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama