CHELUM COKLAT PERISA BORNEO


MEMBEKAL COKLAT CHELUM SARAWAK KINI DI KOMPLEKS KUBAH RIA


Saya bermula dalam pembuatan coklat hasilan tangan pada tahun 2018. Tetapi mendapat bimbingan awal pada tahun 2012. Pada tarikh 31 Mei tahun 2022 kami mula membuka premis perniagaan di kompleks Kubah Ria. Pengalaman dalam 4 tahun  pembuatan coklat pembuatan tangan.

Bagi mereka yang tidak berapa gemar coklat yang terlalu manis. Chelum Coklat ini boleh dinikmati kerana kami memberi rasa yang kurang manis di dalam setiap perisa yang ditawarkan.Walaupun coklat ini kurang manis, tetapi ianya masih sedap untuk dinikmati. Untuk yang mementingkan kesihatan, coklat chelum juga boleh memberi sedikit mafaat kepada tubuh badan. Contohnya dalam black papper, boleh memudahkan untuk membakar lemak apabila melakukan senaman riadah ataupun aktiviti luar ataupun bersukan.

Antara maklum balas yang kami dapat daripada pelanggan. Apa yang diaorang cakap kepada kita. Mereka bagitau coklat kita ni sedap. Kurang manis dan salah satu produk yang kita hasilkan ini boleh membantu para wanita untuk mengurangkan rasa sakit semasa kitaran Haid.

Antara perisa coklat chelum yang kami hasilkan adalah Sago Pearl, Tebaloi Chrunc, Tiong Delight, Black Pepper dan Lazi Spice.

Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan maklumat mengenai Chelum Sarawak Coklat Kami. Anda boleh menghubungi di talian 60199211976 atau 60198888808 dan di page facebook Bar Coklat sarawak.Chelum.

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]


Prinsip yang Kak Asmah pegang untuk berjaya sehingga ke tahap ini adalah. Sekiranya ada 100 orang yang berjaya. Aku adalah di antara orang itu. Sekiranya ada 10 orang yang berjaya. Aku lah orang itu dan sekiranya hanya ada 1 orang yang berjaya. In sya Allah. Akulah orang itu.

Terima kasih kepada Bazaar Rakyat Online Sarawakku Saya (BROSS)

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama