URUTAN BELL'S PALSY STROKE SEPARUH BADAN KUCHING SAMARAHAN SARAWAK

VIDEO DALAM BAHASA SARAWAK

MENGATASI MASALAH STROK DENGAN URUTAN DI KUCHING SAMARAHAN SARAWAK


Nama saya Hani Gani. Saya bermula perniagaan saya dalam bidang Spa pada tahun 2016. Saya beroperasi secara Mobile Spa sehingga sekarang. Di samping itu juga, saya pernah berkolaborasi bersama Teratak Spa, Lydiae beauty, Fikah Beauty, Qizsha Beauty, De Ratu, Liztim Sangon, Gbn Barber dan juga ada membuat pemasaran di Fauziah Family Cafe. 

Jika anda yang mengalami masalah seperti urat saraf, urat bersimpul, badan berangin, sakit-sakit otot dan  lebih-lebih lagi kepada yang mengalami masalah Bell's Palsy boleh menghubungi saya. Setakat ini, alhamdulillah saya telah banyak menyembuhkan pelanggan-pelanggan saya yang mengalami masalah tersebut.  

Antara maklum balas yang selalu saya terima daripada pelanggan saya ialah badan mereka terasa segar, urat-urat mereka terasa kembali seperti asal. Selain itu juga, yang lebih menyeronokkan apabila saya melihat pelanggan-pelanggan saya sihat seperti sedia kala. 

Antara perkhidmatan yang saya sediakan adalah seperti urutan untuk ibu selepas bersalin, penjagaan ibu berpantang, urutan untuk strok bagi yang mengalami masalah strok satu badan atau masalah Bell's Palsy dan perkhidmatan urutan tradisional. 

Setakat ini perkhidmatan  Mobile Spa, Team Kaya Jelita (TKJ), kami menyediakan perkhidmatan di kawasan Kuching dan Kota Samarahan. Sesiapa yang berminat untuk menggunakan perkhidmatan TKJ kami dan berminat untuk menjadi sebahagian daripada team kami, boleh hubungi kami di talian 60162879897 ataupun boleh melayari FB Page kami iaitu Kaya Jelita. 

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Terima kasih Bazaar Online Sarawakku Sayang (BROSS). 

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama