TINGKATKAN KEYAKINAN DENGAN HIASAN SERAMIK WANITA



HIASAN RANTAI SERAMIK PREMIUM DAN UNIK BORNEO SARAWAK


Saya memulakan perniagaan seramik ini pada tahun 2008. Selama 14 tahun saya menceburi diri dalam bidang seramik ini. Bagi wanita yang kurang berkeyakinan dari segi penampilan, saya mencadangkan mereka untuk memakai produk kami. Apabila mereka memakai aksesori ini, akan nampak terselah, unik, rare, dan satu-satunya di dunia. 

Antara maklum balas yang kami terima daripada pelanggan kami adalah apabila mereka memilih aksesori yang dibeli daripada kami dan kebanyakan orang menegur semasa mereka memakai eksesori tersebut. Malah nampak istimewa dan akhirnya pelanggan tersebut menjadi perhatian ramai. 

Antara produk-produk yang kami keluarkan ialah rantai, tasbih, gelang, butiran-butiran manik dan sebagainya. Selain itu, kami juga menerima tempahan berdasarkan kehendak dan keperluan pelanggan.

Kami beroperasi di Kilang Demak Laut, Sejingkat Industrial Park iaitu bekerjasama dengan pihak Mintred dan Sirim. Setakat ini, pasaran kami sangat meluas. Sekarang kami membekalkan aksesori kami di seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore. Jika anda ingin memiliki produk yang unik seperti ini ataupun ingin menjadi agen kepada kami iaitu Heliconia Craft Collection, anda boleh menghubungi kami di talian 60138230219 dan FB Page kami Heliconia Sarawak Beads. 

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Seorang usahawan haruslah mempunyai prinsip iaitu perlu fokus dan yakin dengan apa yang dilakukan. 

Terima kasih kepada Sarawak Digital Economy Corporation Berhad (SDEC). 



Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama