UPAH BUAT PROFILE PENIAGAAN DAN SEBAB ANDA HARUS MENYEDIAKANNYA

UPAH MEMBUAT PROFILE PERNIAGAAN
PENTING MILIKI PROFILE PERNIAGAAN

Mengapa harus membuat profile perniagaan? Sebab anda harus membuat profile perniagaan adalah untuk memudahkan pelanggan mengenali perniagaan anda apabila hendak berurusan dengan anda. Dengan profile perniagaan anda, pelanggan boleh mengenalpasti potensi, latar belakang dan kekukuhan perniagaan anda. PECAYA adalah perkataan yang sesuai mengapa kita membuat profile perniagaan. Ianya bertujuan untuk meningkatkan kepercayaan pelanggan terhadap kita.

Upah membuat profile perniagaan bergantung kepada keperluan anda. Pada masa sekarang, profile perniagaan semakin ringkas dan padat. Tidak perlu membuat karangan atau muka surat yang banyak. Cukup menggunakan infografik dan persembahan yang menarik. Anda boleh memilih untuk memiliki profile perniagaan bercetak ataupun dalam bentuk digital sahaja.

Sebelum kita memulakan perbincangan lebih lanjut sebab harus membuat profile perniagaan. Berikut adalah upah membuat profile perniagaan:

[RM500 REKAAN DAN CETAK PROFILE]
1 cetakkan sahaja

Anda dikehendaki menyediakan bahan dan maklumat membuat profile berniagaan. Kerja hanya akan dimulakan setelah maklumat lengkap dan deposit 50% dikenakan. Profile 10-15 muka surat Klik butang di bawah untuk mendapatkan perkhidmatan tersebut


BERIKUT ADALAH MENGAPA HARUS MEMBUAT PROFILE PERNIAGAAN


KEYAKINAN PELANGGAN

Dengan ada profile perniagaan, pelanggan lebih yakin untuk berurusan. Perniagaan lebih teratur dari segi pengurusan dan keterampilan. Perniagaan lebih nampak telus dan profesional

RUJUKAN MAKLUMAT 

Profile perniagaan sebagai rujukan maklumat untuk organisasi perniagaan dan pelanggan. Jika organisasi lebih mengenali perniagaan maka mudah untuk mencapai objektif perniagaan daripada organisasi tidak tahu hala tuju perniagaaan. Pelanggan menggunakan profile perniagaan sebagai rujukan mengenalpasti prestasi untuk berurusan dengan anda.

MEMUDAHKAN URUSAN

Tidak perlu memberi penjelasan panjang lebar. Anda hanya perlu memberi profile perniagaan dengan pelanggan untuk memberi maklumat perniagaan dalam bentuk digital atau cetakan. Profile perniagaan juga akan digunakan organisasi untuk mengisi borang kontrak jika ada.

LEBIH PROFESIONAL

Perniagaan lebih nampak profesional dengan adanya profile perniagaan. Maklumat perniagaan berada dalam satu buku sahaja.

MENJIMATKAN MASA

Tidak perlu bertanya atau mendapatkan maklumat perniagaan dari pihak atasan atau orang lain. Cukup hanya merujuk kepada profile perniagaan untuk membuat keputusan keputusan bawahan atau menyediakan maklumat kepada pelanggan.


________________
UPAH BUAT PROFILE DENGAN KLIK BUTANG DI BAWAH



CONTOH PROFILE YANG TELAH DISIAPKAN



CONTOH PROFILE

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama