JANA PENDAPATAN DENGAN ONEXOX

dealer onexox sarawak
JANA PENDAPATAN DENGAN ONEXOX
Jika ditanya, mengapa oneXOX?. oneXOX merupakan syarikat yang mengeluarkan simkad yang boleh menjana pendapatan sampingan yang pasif. Anda boleh pandang sekeliling anda. Siapa yang tidak pakai telefon bimbit. Hampir semua pakai telefon bimbit. Boleh bayangkan apa yang berlaku jika seseorang hilang telefon bimbit dan boleh boleh bayangkan apa perkara pertama yang akan dilakukan oleh seseorang apabila bangun pagi? Ini peluang besar untuk anda.

Berikut adalah mengapa anda harus menjadi DEALER oneXOX


Sebelum kita bercerita sebab-sebab anda harus menjadi DEALER oneXOX. Kita tengok pakej dahulu. Pekej dealer terkini adalah:
[RM478 SAHAJA]

DAFTAR SEBAGAI DEALER

PREPAID TERBAIK

Prepaid tahan lama sehingga 2 tahun. Anda bukan sekadar berniaga tetapi membantu orang lain. Banyak orang menabung dalam telefon. Tujuannya untuk menghidupkan hayat simkad. Dengan oneXOX itu semua tidak perlu lagi. Jimat banyak dan boleh bantu orang lain.

MODAL RENDAH

Bandingkan anda membuka kedai dengan membuat jualan sampingan walau di mana anda berada. Terlalu banyak perbezaan modal. 

EKSES PENUH

Sistem lengkap disediakan untuk anda berurusniaga dengan pelanggan. Bagaimana untuk mendaftar atau mengekalkan nombor pelanggan (MNP) dan pelbagai lagi ekses untuk anda sebagai keluarga oneXOX.

SOKONGAN BERTERUSAN

Pusat khidmat oneXOX sentiasa akan memastikan kepentingan rakan kongsi untuk terus berkembang. Sokongan aktiviti dan plan-plan yang akan membantu dealer membuat promosi.

INSENTIF BERTERUSAN

Jual sekali dan dapat keuntungan berkali-kali selagi pelanggan menggunakan simkad yang anda jual. Untung runcit sudah pasti akan diperolehi setiap kali jualan berlaku.

TESTIMONI KEJAYAAN

Banyak testimoni kejayaan dalam perniagaan oneXOX. Pendapatan pasif mencapai 5 angka. Mereka semua berluma dari 2 angka pendapatan sehingga 5 angka pendapatan. Apa yang penting adalah memulakan langkah pertama.


[RM478 SAHAJA]



DAFTAR SEBAGAI DEALER



Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama