DAFTAR PROGRAM REVOLUSI MENDIGITALKAN PENDIDIKAN NEGARA



tuition online

Dengan perkembangan teknologi yang pesat. Aktiviti masyarakat dunia juga berubah. Perubahan ini jika kita tidak cakna maka kita akan ketinggalan. Maklumat dan aktiviti hampir semua boleh dilakukan di hujung jari. Dilakukan secara automatik.

Dengan wabak yang melanda dunia. Aktiviti Digital dalam kehidupan masyarakat semakin meningkat. Tidak terlepas juga dalam sektor pendidikan negara. Aktiviti digital dalam sektor pendidikan negara semasa PKP melonjak sehingga bernilai RM4 Juta. Adakah ini petanda yang baik untuk pemain-pemain sektor pendidikan, ibu bapa atau pelajar?

Ya!!! dengan teknologi yang dibekalkan oleh SASBADI telah mengubah lanskap sektor pendidikan terutamanya pusat Tuisyen pelajar dari Darjah 1 hingga Tingkatan 5. Jika disebut SASBADI, ramai rakyat Malaysia mengetahui bahawa syarikat ini adalah syarikat yang membekalkan buku teks yang berpengalaman dan paling lama.

SASBADI bekerjasama rapat dengan Kerajaan Malaysia dan paling efektif dalam mengikuti perubahan modul pelajaran yang disediakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. SASBADI mengorak langkah dengan membangun perisian yang lebih bijak yang membantu guru, ibu bapa dan pelajar.

Sistem yang dibangunkan mempunyai kelebihan seperti berikut:
  1. Modul pelajaran sentiasa dikemaskini mengikut Kementerian Pendidikan Malaysia
  2. Memberi kelebihan kepada guru bagi mengenalpasi kelemahan pelajar serta menilai prestasi pelajar dengan pantas dan tepat
  3. Memberi ruang kepada ibu bapa untuk melihat prestasi anak secara pantas (real time)
  4. Pelajar dengan mudah untuk belajar secara interaktif dengan permainan, video serta nota dari sistem
  5. Kos ibu bapa dan pusat tuisyen akan lebih efisyen
  6. Mengatasi masalah generasi baru yang ketagihan gajet dari permainan biasa kepada permainan yang berunsur pendidikan
  7. Prestasi pelajar meningkat dengan menumpukan subjek lemah yang dikesan oleh sistem

Sarawak Digital Entrepreneur Community Cooperative Berhad (SARADEC) dilantik secara lansung oleh MINTECH (anak syarikat SUSBADI) sebagai ENTITI yang menguruskan pembangunan sistem ini di Sarawak berbesar hati menjemput individu yang berminat untuk menyebarkan sistem ini kepada masyarakat. 

Jika anda berminat untuk menyertai gerakkan ini. Tekan butang whatsapp di bawah untuk mendapatkan borang pendaftaran menyertai program tersebut




___________



Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama