JUH JUAL RELOAD

Daftar sahaja dah untung

UNITI USAHAWAN BUMIPUTERA SARAWAK

Bantuan pengiklanan dan akan datang menyusul bantuan lain.

MEMBEKAL STOK SIM TONE EXCEL

whatssap kamek orang aok

JUH TAMBAH PENDAPATAN

Daftar tak payah bermodal

LEGASI BELOYA2U

Kerjasama pemasaran dan kualiti produk serta perkhidmatan

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

KUIZ PERSONALITI



Kuiz personaliti ni saya dapat daripada seorang kawan.  sama ada fakta ni kena ngn diri anda atau tidak, anda yang menentukannya.

Kuiz ini hanya ada 3 soalan sahaja.. peraturannya sangan mudah. hanya perlu jujur dengan jawapan anda tanpa melihat jawapan yang saya akan beri nanti. jgn tipu! ambil masa dan pastikan jawapan adalah apa yg anda inginkan! soalan adalah seperti berikut:-

1) Sila SUSUN [no 1-5] haiwan-haiwan berikut mengikut apa yg anda kehendaki.
- Lembu, Harimau, Kambing biri², Kuda, Khinzir

2) Tulis SATU perkataan yg menjelaskan tentang perkara² berikut.
- Anjing, Kucing, Tikus, Kopi, Laut

3) Fikir sejenak tentang seseorang yang anda kenal dan sangat penting dlm hidup anda! Kaitkan mereka mengikut warna² berikut.. Tapi jgn ulang jawapan tau.. SATU WARNA HANYA UTK SATU ORG SAHAJA!
- Kuning, Oren, Merah, Putih, Hijau

Ambil pen dan tulis JAWAPAN ANDA.. ingat peraturannya.. SELAMAT MENCUBA



JAWAPAN ADA DI BAWAH. JAWAB DAHULU BARU TENGOK BAWAH YA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
















Penjelasan jawapan:-

1) Ini akan menentukan keutamaan korg dalam hidup.
- Lembu melambangkan KERJAYA
- Harimau melambangkan MARUAH
- Kambing biri² melambangkan CINTA
- Kuda melambangkan KELUARGA
- Khinzir melambangkan DUIT

2) Perkara² tersebut menjelaskan:
- Anjing: Personaliti diri
- Kucing: Personaliti pasangan
- Tikus: Personaliti musuh
- Kopi: Perhubungan seksual
- Laut: Kehidupan

3) Warna² yang mengkaitkan seseorang dlm hidup anda:
- Kuning: Seseorang yang anda tak akan dilupakan
- Oren: Seseorang yang anda anggap sebagai kawan sejati
- Merah: Seseorang yang anda sangat cintai/sayangi
- Putih: Soulmate anda!
- Hijau: Seseorang yang anda akan ingat smpai bila²!

BELAJAR BAHASA SARAWAK


DIKEMASKINI PADA : 26 SEPTEMBER 2016

kongsi-kongsi ilmu dengan korang mengenai bahasa sarawak mudah. Apa yang terlintas di fikiran itu lah yang aku taip.. so... enjoy arrr...

  1. Beloya=berborak
  2. Awak pergi mana?= Kitak gi sine?
  3. Awak buat apa? = Kitak apa polah?
  4. Awak dah makan? = Kitak dah makan?
  5. Awak buat apa sekarang? = Apa polah kitak kinek tok?
  6. Awak apa khabar? = Kitak apa khabar tek?
  7. Boleh bantu saya tak? = Boleh nolong kamek sik?
  8. Semangat awak tinggi betol = Tinggi nar semengat kitak juak?
  9. Apa maksud makan hati? = Apa reti makan hati?
  10. Bila awak nak kawin? = Bila kitak nak nikah gik?
  11. Ye la tu = Aok ajak la
  12. Awak nampak cantik hari ni = Kacak na kitak aritok
  13. Sombongnya awak = Lawa kitak owh..
  14. Awak dah mandi ke belum? = Kitak dah mandik lom?
  15. Lepas ini pergi mana pulak? = Lepas tok pegi sine?
  16. Panas betul hari ni kan? = Panas na aritok owh?
  17. Gatalnya budak tu.. = Kenja nar nemiak ya eh?
  18. Pandainya awak = terer na kitak?
  19. Kesian = owhh tedah
  20. Dia pula yang terpilih = Nya indah dipilih?
  21. Awak nampak biru la hari ni = Kitak nampak biru la haritok
  22. Apa cerita dekat sana = Apa cerita kat sinun.
  23. Orang sini sihat je = Orang sitok sihat jak.
  24. Saya mengantuk lah = Kamek ngantok eh
  25. Macam mana nak jumpa awak = Camne nak jumpa kitak
  26. Bawa perlahan-lahan kenderaan tu ye = embak slow-slow kereta ya
  27. Pening betol kepala saya = Pening na palak tok eh
  28. Hari macam nak hujan je = Hari macam nak hujan jak
  29. Awak lepak kat mana malam tadi? = Kitak relex sine malam tadik?
  30. Macamana awak boleh kurus macam tu? = Camne kitak boleh kurus kedak ya?
  31. Awak semua cakap tentang apa? = Kitak orang beloya pasal apa?
  32. ♪♫Cubit-cubitan♫ senggol-senggolan♪ = ♪kubit-kubitan♫ senggol-senggolan♪♫
  33. Ketawa terbahak-bahak = tetak perey
  34. Jahat = Gaok
  35. Bosan nya saya = Angol na kamek
  36. Menyampah aku tengok budak tu = ingga ku nangga nembiak ya
  37. Cawan awak cantik la = Cangkir kitak kacak lah
  38. Mana beli almari tu? = Sine meli kabat ya?
  39. Buruk betul perangai dia = jaik na perangenya eh.
  40. tengok tu = Diat ya
  41. Awak ada lihat tak surat khabar hari ni? = Kitak ada nangga sik surat kabar aritok
  42. Awek tu cantik sangat la = Pempuan ya kacak gilak aie.
  43. Awak tahu tak? = Kitak tauk sik?
  44. Dia juga ke yang ikut kita ni? = Nya juak ka ikut kita tok?
  45. Siti situ sana sini = Siti sinun sia sitok
  46. Dia tak pernah berubah lah = Seranto-ranto nya camya
  47. Awak percaya saya tak? = Kitak cayak kamek sik?
  48. Bila sampai? = Bila sampey?
  49. Tak pernah ku tengok budak ni = Sik kalak aku nangga nembiak ya
  50. mengutip sampah = mutit sampah
  51. Dia memang patut di marah = Nya memang patut di anok.
  52. Jangan nakal-nakal tau = Jangan berolah tauk
  53. saya tak pandai la = endak ku pande eh
  54. Terhempas = terempas
  55. bagitau dia = padah nya
  56. Minyak regular = Minyak benjen
  57. Marah = manas/meradang
  58. Awak Poyo = Bujat kitak
  59. Cermin Muka awak tu = Muka ko diat
  60. Kecilkan suara awak dan jangan bising sangat = Kecikkan sora kitak dan Jangan terkiak-kaong gilak.
  61. Dia orang mabok la = Sidaknya palau-palau jak.
  62. Aku kempunan makan telur = Kamek ponek makan telur.
  63. Jangan lama sangat = Iboh lamak gilak.
  64. baru saya tahu = Bok kamek tauk.
  65. Menarik = Mengancam
  66. Heboh = Kamboh
  67. Jangan makan banyak sangat = Iboh kitak berkaul gilak makan.
  68. Comel = Kejawak
  69. Merapu = Ngereco
  70. Awak mengulang perkataan yang sama la. = Kitak mala jak ngitok benda ya.
  71. Bulu kening awak cantik = Bulu mansu kitak kacak eh.
  72. Saya tersedak setelah mendengar berita itu = Meransak kamek dengar berita ya?
  73. Barang saya telah di selongkar = Barang kamek kenak kerugak.
  74. Boleh tak saya menghiburkan awak = Boleh sik kamek ngibor kitak.
  75. Guli itu tenggelam = Guli ya tenggelup.
  76. Janganla membebel = Jangan ngerepak.
  77. Luka awak dah sembuh? = Lukak kitak dah bait?
  78. Saya basah kuyup kena hujan = Kamek lebor laur kenak ujan.
  79. Orang tak nak jangan di paksa = Orang sik maok jangan dipejal.
  80. Barang yang awak bawa tu terjatuh la = Barang yang kitak embak ya berayan eh.
  81. Suapkan makanan kat mulut dia = Sapik makanan rah mulutnya lok.
  82. Dah siap ke kerja awak tu? = Dah lekak kerja kitak tek?
  83. Comot = Empeyak
  84. Saya jalan dulu yer = Kamek mopok lok ah.
  85. Aku tak pernah dengar pun = Sik kalak aku nengar pun.
  86. Rambut awak selekeh betul = Unsa-ansei nar rambut kitak.
  87. Mereka bertempiaran lari ke bukit itu = Sidaknya ngelepar lari ke bukit ya.
  88. Saya tak nak jadi penjahat = Kamek sik maok jadi pak sauk.
  89. Sakit hati saya tengok budak tu = Sak ati nar nangga nembiak ya.
  90. Loya anak tekak saya = Berbual sa nyawa kamek.
  91. Jangan jadi penipu = Jangan jadi pembulak.
  92. Hentam je = Gasak jak.
  93. Awak ni kurang pandai la = Kitak tok belukuk bena eh.
  94. Cantiknya almari awak = Kacak nar jemari kitak.
  95. Ambil pisau tu untuk saya = Ambik ladin ya ngan kamek.
  96. Anjing itu kurap = Asuk ya kurap.
  97. Mata saya mengantuk = Mata kamek kelat.
  98. Jangan main dekat lopak tu, kotor tau. = Jangan main rah lopak ya, kemaik/kamah tauk sik.
  99. Awak makan ke mencekik = Kitak makan ka majoh.
  100. Jangan berlari = Jangan berekot.
  101. Letih aku melayan kamu nih! = Ajab rasa nyawaku  melayan kau ya!!
  102. Kelmarin awak buat apa? = Ari marek kitak apa polah?
  103. Awak berkelakuan pelik ni kenapa? = Kitak merange kenak?
  104. Awak jalan lurus je kat situ = Kitak jalan joros jak rah sia.
  105. Sedapnye.. Teringin nak rasa lagi = Sedap na eh, belalak rasa nyawa eh.
  106. Aku pulak yang kena = Kamek indah yang kenak.
  107. Jangan main dalam semak-samun = Jangan main dalam rumbu/babas.
  108. Saya tersangat letih sampai tak dapat nak pegang pen = Kamek sempe gilak sampe sikpat nak megang pen.
  109. Bagi saya kepak ayam 2 kg = Berik kamek sayap manok 2 kg.
  110. Letih betul buat sangkar ayam hari ini = Kepak nar molah raban manok ari tok.
  111. Budak tu main tipu lah = Nembiak ya ngakal eh.
  112. Saya minta maaf sebab dah lukakan hati awak = Kamek mintak maaf sebab nyakit ati kitak.
  113. Selamat malam, Tidur lena yer = Selamat malam, Tido lena kitak ah.
  114. Di Sini kita berkumpul = Di sitok kita bergelumok. 
  115. Aku tak suka la budak tu = Sik ku rajin nembiak ya. 
  116. Cantik pepatong tu = Kacak kelontet ya.
  117. Dia menumpang motosikal si mamat = Dia berganden make tosikal si mamat.
  118. Terdapat kumbang di dalam pokok kelapa = Ada emberu di dalam pokok niok.
  119. Maaflah.. saya nak cepat = Sori.. kamek begaut.
  120. Saya tak nak la = Sik ku betah.
  121. Buruk perangai mereka = Jaharu perange sidaknya.
  122. Segak kamu hari ini = Gap kitak aritok.
  123. Tak berbaloi awak buat macam tu = Sik bebela kau molah camya.
  124. Lemah longlai = Lemah lintuk
  125. Kena panah kilat = Kenak pangkak nyaruk.
  126. Terkejut sebab barang terjatuh = Beliang entam barang gugok.
  127. Tak kuasa saya nak melayan = Sik pian kamek nak melayan.
  128. Kapal terbang MH370 belum dijumpai = Belon MH370 belum ditemu.
  129. Bising bunyi ekzos motosikal = Tebabak bunyi ekzos tosikal.
  130. Beritahu dia saya dan sampai = padah dengannya kamek dah sampe
  131. Rasa tak bermaya = Mah wa ku (Bahasa Ringkas)
  132. Rasa malas = Alas ku (Bahasa Ringkas)
  133. Bukan main lagi bermekap = Terit jak beresep
  134. Tolong undurkan kereta awak = gostan kereta kitak lok
  135. Saya nak bawa awak lepak = Kamek nak ngajak kitak lepak
  136. Saya tak tahu awak camni = Kamek sik tauk kitak camtok
  137. Awak berimejinasi pasal apa tu = Apa dimejin kitak ya
  138. Tak habis-habis cerita pasal dia = Ndak alah-alah cerita pasalnya
  139. Kesian budak tu kan. = Otedah nembiak ya nak
  140. Selamat berbuka puasa = Selamat bersungkey
  141. Jangan meninggi suara = Jangan nerais sora
  142. Anak saya begitu teruja mendapat barang mainan = Anak kamek kejeron ada jak dapat menan baru
  143. Saya sempat singgah di kedai abu = Kamek nyelepat singgah kedei abu.
  144. Awak tak dengar cakap.. kenapa? = Kitak ya entaleh.. kenak?
  145. Berdenyut kening saya = Ngerijik sa kening ku.
  146. Dagu awak macam mat salleh = Jungo kitak kedak omputeh.
  147. Dilarang cukur bulu kening = Dilarang cukur bulu mangsu.
  148. Awak memang degil = Kitak nang engtingal.
  149. Temankan dia = Ulunya lok
  150. Jangan berdiri di depan pintu = Jangan berdiri di lang pintu
  151. Kerja awak kemas = Usei kerja kitak
  152. Saya tak sokong dia = Kamek sik melan nya
  153. Sesuka hati awak jer camtu = Sukahati kitak jak medo camya
  154. Awak sibuk tak malam ni? = Kitak gago sik malam tok?
  155. Budak tu ada kepandaian lah = Miak ya ada pemande lah
  156. Leher awak merah tu kenapa? = Geruk kitak merah ya kenak?
  157. Dia suka bergurau = Nya suka pelente
  158. Awak lucu = Cali kitak
  159. Jangan paksa dia = Jangan mejal nya
  160. Awak nak gaduh ke? = Ko nak bebukut ka?
  161. Budak tu nakal sangat = Nembiak ya mancai gilak
  162. Kembang hidung dia selepas dipuji = Empengo hidungnya lepas kenak puji
  163. Seksi awek tu = Mancit ompuan ya
  164. Ko nak rasa siku aku? = Ko nak rasa sigong aku?
  165. Badan saya melekit sebab kuat berpeluh = Badan kamek beletik kotan berpeloh.
  166. Jangan ambik lauk pakai tangan = Jangan cerko lauk ya
  167. Terperanjat saya = San buyan kamek
  168. Awak menginap ke? = Kitak berambeh kah?
  169. Tak berubah kedudukan batu tu = Sik ngerujik kedudukan batu ya
  170. Tolong isikan air = Tolong isik air



KEPADA PEMBACA ARTIKEL INI
ANDA MUNGKIN ADA SOALAN BERKAITAN DENGAN BAHASA SARAWAK
JIKA ADA DAN NAK JAWAPAN LEBIH CEPAT
LIKE PAGE KAMI DAN ANDA BOLEH TERUS INBOX KAMI








CARI ISTERI BARU SEBAB ASYIK LAHIRKAN ANAK PEREMPUAN!! BIADAP!!

Macam-macam kisah masyarakat yang kita boleh jadikan tauladan. Kadang terfikir perkara ini yang tak masuk akal ini terjadi adalah kerana mereka sombong untuk menuntut ilmu. Membiarkan sikap bodoh untuk menjalankan kehidupan.

Berbalik kepada tajuk di atas. Cerita ini dikongsikan oleh Doktor Azlindarita Aisyah yang mempunyai pengalamannya menemui lelaki yang tidak mempunyai naluri hati perut. Masakan tidak kerana ketika isterinya baru bersalin. Hanya tidak mendapat anak lelaki yang di inginkan, lelaki ini sanggup menyakiti hati si isteri dengan kata-kata yang tidak masuk akal.

Selepas tamat pengajian pada 2004, saya menghabiskan housemanship (internship) saya dalam Jabatan Perubatan dan Pembedahan di Ireland. Pulang ke Malaysia, saya menyambung housemanship selama 4 bulan dalam bidang pembidanan dan sakit puan. 4 bulan yang penuh pengalaman yang sukar dilupakan.

Ada satu pengalaman yang betul-betul membuat saya marah. Seorang wanita, bersabung nyawa melahirkan anak ke tiga dengan suami di sisi. Sempat suaminya berkata dengan saya.

"Harap-harap dapat anak lelaki. Sebelum ini dan 2 orang perempuan."

Saya hanya senyum, dalam kesibukan membantu ibu muda itu. Dalam hati saya, apa yang penting ketika itu adalah nyawa ibu dan bayi itu.

Sebaik sahaja bayi comel itu lahir, saya dan jururawat bertugas mengucapkan syukur Alhamdulillah. Terlihat wajah gembira dan lega dapa si ibu.

Berbeza dengan si bapa, apabila melihat anaknya perempuan. Takkan saya lupakan kata-kata yang keluar dari mulut lelaki itu.

Katanya, "Terpaksa cari isteri baru lah macam ni. Nak dapat anak lelaki," sambil tersenyum kelat.

Tiada ucapan terima kasih untuk si isteri yang baru sahaja menanggung kesakitan melahirkan zuriatnya. Tiada kucupan tanda kasih sayang buat si isteri. Yang ada hanya kata-kata yang pastinya menyinggung hati pasangannya.

Saya tidak dapat menyembunyikan wajah marah saya. Saya pandang si ibu muda yang masih keletihan, sedang dibersihkan oleh jururawat selepas uri dikeluarkan. Dia cuba tersenyum kepada saya, seolah berkata "tak mengapa, doktor".

Saya keluar dari bilik tersebut secepat mungkin sebelum saya berkata sesuatu yang saya kesali kemudian hari.

Mungkin si suami itu tidak tahu atau kurang bijak. Dia tidak mengetahui bahawa KROMOSOM X DAN Y DARI NYA YANG MENENTUKAN JANTINA ANAK. Bukan salah si isteri anaknya semua perempuan. 

Sebagai seorang yang beriman, kita wajib meyakini itu semua qadha dan qhada Allah. Sikap seperti ini adalah sikap Jahiliah yang di murka Allah. Ingatlah bahawa Allah mengetahui yang terbaik untuk kita dan tidak akan membebani kita dengan sesuatu yang kita tidak mampu hadapinya. Bersangka baiklah.

sumber : BT

JANGAN BERHENTI KERJA UNTUK BIZNEZ JIKA

Perkongsiang ini adalah tulian Puan Suraya Ali, pemilik Lunatots. Beliau menulis berdasarkan pengalaman dan pemerhatian beliau sendiri. Jika mahu memulakan bisnes, anda memerlukan sebab (WHY) yang kuat. Kenal pasti apa niat anda untuk menceburkan bisness.

Jika niat anda untuk berhenti kerja bagi memulakan bisnes tergolong dalam kriteria yang disebutkan di bawah. Kami nasihatkan anda memikirkan semula.

Saya memulakan perniagaan onlin Lunatots Malaysia 2008 dan berhenti kerja pada 2009.

Jangan berhenti kerja jika anda..

Saya catatkan tentang 'jangan berhenti kerja dan memulakan perniagaan kerana 7 sebab ini :

Tidak sukakan bos atau kerja tersebut

Ianya situasi attitude dan penerimaan. Kita memerlukan hati yang besar dan kemaafan yang luas sebagai usahawan. Andai dibawa marah dan geram ke perniagaan, imej itu tersiar dalam pembawakan.

Usah berhenti kerja dan memulakan perniagaan kerana 'fed-up' dengan kerja. Ianya bahaya. Kita mungkin 'give-up' dengan biznez juga nanti dan membawanya ke mana-mana.

Kita pandai membuat sesuatu produk

Puji dan puji orang katanya masakan kita sedap atau pujian tentang bakat kita kadangkala tidak tepat. Bakat berbiznez dan bakan membuat produk ianya tidak sama serta jauh berbeza.

Ini adalah 3 bakat yang ada dan amat berbeza antara satu sama lain.

Bakat buat
Bakat jual
Bakat berbisnes

Mempunyai masalah kewangan

Jangan mula berniaga kerana masalah kewangan. Hutang kredit kad, gaji tidak cukup dan kawan yang berniaga bercerita ribu dan juta. Jangan mulakannya jika kita mempunyai masalah di atas.

Situasinya ialah pengurusan wang. Andai wang gaji yang sedikit tidak dapat dikendali, kita tidak akan dapat menguruskan wang yang banyak. Ia bukan tentang jumlah. Ia tentang kebolehan pengurusan.

Ingin menjadi jutawan

Jutawan tidak pernah bercita-cita mahu menjadi jutawan (pada mulanya). Mereka sukakan kebebasan. Mereka mahu melakukan sesuatu dan menjadi ejan perubahan.

Usahawan yang mahu mendapatkan duit yang banyak biasanya tidak dapat menyimpan kerana apabila dia dapat dia akan suka membelanjakannya. Ia ada dalam subconscious mint kita.

Menerima peluang perniagaan

Usah mula berniaga sekiranya mempunyai peluang membuka gerai di food court dan sepertinya. Biznez ialah komitmen. Setahun, dua tahun dan seterusnya.

Kadang tidak nampak hasil 6 bulan pertama. Masihkan kita akan teruskan. Masihkah kita akan bertahan. Masihkan kita senyum.

Inginkan lebih masa bersama keluarga

Usah berhenti kerja. Lebih baik kita makan gaji sahaja. Tiga tahun pertama pulang tengah malam tiba-tiba anak sudah dewasa.

Kenduri kendara saudara mara bukannya tidak mahu kita jengok namun program setiap hujung minggu pada biznez. Bukan maksud saya, kita tidak akan dapat apa yang kita mahukan. Cuma usah berhenti kerja kerana perkara di atas.

Rasa sudah banyak membantu orang menjadi kaya

Ini juga bahaya. Sering saya dengar kita kerja siang malam dan yang kaya orang lain dan  bukan kita. Cara menjadi kaya ialah mengkayakan orang lain dan belajar dari nya.

Belajar gaya. Tekunii fikirannya. Orang kaya suka berkongsi. Cerita, pengalaman dan apa sahaja adanya. Perbetulkan minda kita tentang kaya dan biznez.

Saya berhenti kerja dulu kerana merasakan dunia penyusuan susu ibu memerlukan komitmen. Sewaktu keluar pejabat saya beritahu bos, saya akan buatnya bangga. Terima kasih kerana mendidik kami suami dan isteri menjadi manusia.

sumber : BT


IKUTI PROGRAM JANA PENDAPATAN DARI RUMAH
HANYA COPY PASTE
TAKDA ALASAN DAH PUN
KLIK BUTANG BAWAH


PROJEK JANA PENDAPATAN DARI RUMAH

MALAS NAK JUMPA ORANG?
TAK KREATIF SEPERTI ORANG LAIN?
TAK PANDAI NAK PUJUK PELANGGAN?
MALU NAK JUMPA ORANG?
TAK TAHU MACAM MANA NAK BUAT PROMOSI?


ANDA LAH YANG KAMI CARI!!


MASALAH DI ATAS SELESAI JIKA ANDA
TERLIBAT DENGAN

PROGRAM 
JANA PENDAPATAN DARI RUMAH

HANYA DENGAN AKTIVITI COPY PASTE SAHAJA
SEMUA TEXT DAN TOOL MARKETING DISEDIAKAN

CARA PROMOSI 
DAN
 CARA MEMENANGI PELANGGAN
SEMUA DAH SEDIA

PRODUK??
COMMUNICATION BIZ COMBO
iaitu gabungan semua perniagaan komunikasi.
Jual reload/topup, bayaran bill, jual simkad, daftar unifi/streamyx DLL

MODAL??
hanya RM100. mahal ke? eh! tak lah. Satu jualan dah balik modal

TEKNIK PROMOSI??
guna telefon bimbit anda sahaja ataupun komputer/laptop. Buat kat rumah pun dapat.

DAFTAR??
Isi borang di bawah. Nanti saya akan hubungi anda.

NAK TAHU LEBIH LANJUT??
Pastikan anda benar-benar ingin faham dan ingin tahu. Banyak ilmu saya nak bagi. Selepas isi borang di bawah. Saya akan hubungi anda melalui aplikasi Whatsapp. Bersedia untuk aktiviti
"question tour".





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.