JUH BERAMBEH RAIA BUFFET

Mulakan Kembara Kulinari dengan 'JUH BERAMBEH RAIA BUFFET' di Raia Hotel & Convention Centre Kuching Kuching. 

7 Februari 2024 - Kebersamaan bermakna kebahagiaan, pada Mac ini di Raia Hotel & Convention Centre Kuching, di mana penantian sedang ditunggu untuk ketibaan BUFFET JUH BERAMBEH RAIA yang paling disayangi penduduk sekitar Kuching. 

Para tetamu dijemput untuk berkumpul dan berkongsi detik-detik istimewa sambil menjamu selera di persekitaran yang menakjubkan di Ballroom Hotel, yang akan diubah menjadi destinasi makan yang indah yang merangkumi tradisi Bulan Ramadhan yang ditunggu.



Terokai palet perisa dengan menu 388 pelbagai hidangan yang lazat. Selami kehangatan hidangan keselesaan buatan sendiri digabungkan dengan sentuhan antarabangsa dari Eropah dan Timur Tengah, memenuhi setiap keinginan pengunjung. 

Anda juga berpeluang menikmati hidangan kegemaran tempatan seperti Paru Masak Berlado, Creamy Butter Prawns, Bubur Pedas, Umai lkan, Istimewa Ayam Masak Merah, Sate Kerapin and Sayur Kampung Masak Lemak. 

Saksikan tontonan memasak secara langsung, menampilkan Roti Saj Lubnan. Daging Lembu dan Ayam Shawarma, Kambing Penuh yang diperap istimewa, Ragu di Agnello yang memenangi anugerah Chef Farhan dengan Fettucini, dan Sup Leher Kambing yang istimewa dengan Rempah Melayu yang dihidangkan bersama Roti Bakar. 

Hotel ini juga menyediakan peluang kepada tetamu untuk menyertai solat Tarawikh setiap hari bersama Imam yang dijemput khas.

Tingkatkan pengalaman Ramadan anda dengan promosi bilik hotel yang direka dengan khas sempena Ramadan. Manjakan diri dengan keselesaan pakej bilik kembar superior, disusun rapi untuk menyertakan tawaran 'BUFFET JUH BERAMBEH RAIA' dan sahur mewah untuk dua orang, semuanya berharga RM388 bersih eksklusif.

Untuk keterangan dan tempahan, sila hubungi:
☎️ 082-268586
📲 011-51140864
💻 https://buff.ly/3Sj8Lqi (Tempahan dalam talian)

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama