URUTAN TRADISIONAL DAN PENJAGAAN IBU BERPANTANG


Saya terlibat dengan perkhidmatan postnatal dari tahun 2018 dan berpengalaman selama 5 tahun. 

Setakat ini maklum balas daripada pelanggan mereka mengatakan bahawa perkhidmatan saya ini sangat bagus sebab saya menepati masa, peramah.

Saya menjalankan pekerjaan yang tiada di dalam skope pekerjaan saya.

Dengan perkhidmatan yang saya sediakan, saya dapat membantu wanita yang berjauhan daripada keluarga khususnya kepada wanita yang bersalin czer.

 Mereka ini memerlukan perkhidmatan yang khusus ataupun kepada wanita yang mengalami masalah kesihatan selepas bersalin dan mereka ini juga memerlukan perhatian yang khas.

Pelanggan saya mengulangi perkhidmatan saya dan mereka mengesyorkan perkhidmatan saya ini kepada kawan-kawan dan saudara-mara mereka tentang perkhidmatan saya ini.

Perkhidmatan yang saya sediakan adalah urutan tradisional, urutan ibu selepas bersalin, sauna, bertangas dan penjagaan bayi.

Setakat ini saya juga membuat perkhidmatan bergerak dan pelanggan saya adalah datang dari Miri, Bintulu, Mukah dan Brunei juga.

Jika anda berminat dengan perkhidmmatan saya, anda boleh menghubungi saya di talian tel:+60178504597 ataupun melayari laman Facebook saya iaitu @D’hand Massage N Postnatal Care.

Seorang usahawan haruslah berdisplin pada masa, jujur kepada pelanggan dan jangan berputus asa. 

[penafian : beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama