BURGER DAGING LEMBUT PREMIUM KUCHING SARAWAK

VIDEO DALAM BAHASA SARAWAK

MEMBEKAL DAGING BURGER PREMIUM DI KUCHING UNTUK USAHAWAN SARAWAK


Nama saya Mohamad Sophian. Perniagaan burgerlar bermula pada tahun 2013 lebih kurang pada bulan Jun dan  beroperasi di Kampung  Siol Kandis. Pada tahun lepas 2021, kami beroperasi di kedai Batu Kawa, Bk Square Batu Kawa dan di sini kami memproses daging burger. 

Burger yang kami sediakan sangat mudah untuk dimakan dan tidak meleleh, tidak banyak sos, walaupun ketika memandu tidak menjadi masalah untuk dimakan. Di samping itu juga, untuk mereka yang tergesa-gesa hendak pergi ke tempat kerja dan mempunyai jadual kerja yang padat pada waktu tengahari, boleh cuba membeli burgerlar kerana ianya senang dibawa dan dimakan. 

Antara maklum balas daripada pelanggan kami adalah daging tebal, isi yang padat, dan mereka suka dengan tekstur yang tidak meleleh dan sangat simple. Kebanyakan mereka sangat menyukai kerana sangat simple

Top sales untuk burgerlar terutamanya Chaotic iaitu double cheese burger dan Mobster. Selain itu, untuk menu burgerlar yang bernama burgerlar juga adalah paling murah iaitu berharga RM5.90 dengan  harga yang mampu milik. Malahan di kedai kami sangat popular dengan nanas  iaitu Burgelar Nassasin. 
 
Kepada sesiapa yang ingin mencuba burgerlar kami boleh mencari kami di 3 tempat iaitu Batu Kawa (HQ), Desa Ilmu Samarahan (Lorong 9), dan di Kampung Siol Kandis (Lorong 3). Sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang burgerlar kami  dan ingin membuka burgerlar di tempat-tempat lain boleh hubungi kami di talian 60128769005 atau layari FB Page Burgerlar. 

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Pada pendapat saya, untuk menjadi seorang usahawan kita hendaklah cekal dan kuatkan hati. Kedua,  kita haruslah kreatif dalam apa jua situasi dengan bersedia untuk menukar layar sekiranya ada berlaku sesuatu supaya ianya kekal dalam apa jua yang kita ceburi. 

Terima kasih Bazaar Online Sarawakku Sayang (BROSS). 

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama