INSPIRASI POTENSI PERNIAGAAN BAIKI TELEFON PINTAR

VIDEO BAHASA SARAWAK

MEMBAIKI SERTA BAIK PULIH TELEFON BIMBIT, TABLET DAN LAPTOP KUCHING SARAWAK


Nama saya Karim Khan.  Saya bermula perniaagan ini pada tahun 2011. Walaupun perniaagan ini secara offline,  saya banyak menjual barangan elektronik seperti gajet. Cuma pada tahun 2016 diberi peluang kepada saya,  hasil pada tahun 2011 sehingga 2015 yang terkumpul, ditukarkan dalam perniagaan membaiki telefon pintar.

Kebanyakkan pelanggan yang datang, mereka mempunyai pelbagai masalah dari segi telefon yang rosak. , Bagi kami memberikan servis yang terbaik adalah perkara  yang penting untuk pelanggan berpuas hati dengan harga dan jaminan yang kami berikan. 

Pelanggan  pernah beritahu, selain daripada khidmat pelanggan yang baik dan pekerja bahagian teknikal memberi perkhidmatan yang memuaskan. Antara maklum balas daripada pelanggan kami, antaranya adalah pekerja teknikal yang baik dan menerangkan satu persatu,  sebelum membaiki dan meneruskan baik pulih , penerangan harga, dan apa yang masalah dalam peranti. 

Antara perkhidmatan yang kami tawarkan ialah membaiki telefon dan tablet. Selain daripada itu kita juga membaiki laptop, PC,  dan barangan elekronik, tetapi kami lebih kepada telefon pintar.

Lokasi kami sekarang di Matang, Metrocity New Town Ship. Kawasan pasaran kami meliputi kawasan Petra Jaya dan Kuching. Selain daripada itu, kami mempunyai cawangan Kota Samarahan bersebelahan dengan Aiman Mall. Walaupun perniagaan kami cuma ada dekat Kuching ataupun di Samarahan. pelanggan kami juga datang daripada jauh iaitu Sibu, Miri, Sri Aman dan  yang terdekat adalah Serian. Boleh dikatakan selalu menggunakan perkhidmatan kami. Mereka akan datang secara Walk In atau secara pos dari Miri, Bintulu dan kami juga menerima secara pos.

Boleh menghubungi kami sekiranya mempunyai masalah-masalah telefon pintar, gajet ataupun PC. Sila hubungi kami  di talian 60102005577 dan boleh melayari page kami iaitu FB Expert Kuching atau FB Expert Samarahan. 

whatsapp biskut murah sedap kuching
[penafian: beloya2u tidak terlibat dalam transaksi]

Prinsip keusahawanan yang perlu ada,  kita harus berdiri teguh dengan perniagaan yang sedia ada dan perlu fokus seratus peratus dałam bidang yang diceburi. 

Terima Kasih Bazaar Online Sarawakku Sayang (BROSS). 


  


 

Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama