BUAT BANNER BANTING MURAH KUCHING SARAWAK

buat banner banting murah kuching sarawak
BERAPA CAJ BUAT BANNER BANTING?

Banner atau banting atau juga di eja dengan bunting amat penting untuk usahawan menyampaikan maklumat kepada pelanggan. Kaedah penyampaian adalah berbeza untuk Outdoor dan Indoor. Bukan semua maklumat boleh kita masukkan sehingga tulisan menjadi kecil dan ruang semakin sempit. Jangan buat banner atau banting syok sendiri. Anda buat untuk pelanggan. Bukan untuk anda. Sedikit nasihat dari saya. Nanti saya kongsi tips buat banner dan banting untuk usahawan. Terus follow blog ini dan facebook page beloya2u

Buat banner dan bunting di Kuching Sarawak kini hanya di hujung jari. Semuanya boleh ditempah dengan hanya melalui online. Berikut adalah serba sedikit maklumat harga berkaitan dengan banner dan banting.

HARGA BUAT BANNER BUNTING DI KUCHING

untuk mengetahui harga. Sila klik butang tempahan di bawah. Harga bergantung kepada grafik yang anda minta atau anda sendiri sudah menyediakan grafik bersedia untuk dicetak. Caj untuk membuat grafik tidak sama dengan caj membuat cetakan. Saya nasihatkan tuan/puan bersedia dengan bahan untuk diletakkan di dalam banner atau banting.


UNTUK TEMPAHAN

anda boleh klik butang tempahan di bawah untuk berbincang mengenai keperluan banner atau banting anda




Catat Ulasan

Nyatakan cadangan, pandangan dan maklumbalas anda di bawah ini dengan berhemah. Kami akan sedaya upaya untuk membantu.

Terbaru Lebih lama