اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA.. JANGAN LUPA SUBSCRIBE YOUTUBE BELOYA TV DAN LIKE, FOLLOW SERTA SEE FIRST FACEBOOK PAGE BELOYA2U.COM UNTUK NOTIFIKASI PANTAS. SEMOGA ANDA TIDAK KETINGGALAN DENGAN LIVE PERKONGSIAN ILMU SERTA INFO YANG MENARIK

MANUSIA DAN IKAN LUMBA-LUMBA BEKERJASAMA




Video yang dipaparkan adalah mengenai bagaimana manusia bekerjasama dengan ikan lumba-lumba untuk menangkap ikan di suatu kawasan di bumi. Ramai yang tidak tahu mengenainya. Terdapat banyak kisah ikan lumba-lumba yang boleh kita baca dalam internet dan media massa yang lain.

Video ini dibuat oleh Animal Planet yang cuba memecah kod mengenai ikan duyung yang dipercayai separa manusia dan separa ikan. Belum terdapat bukti sahih mengenai kewujudan ikan duyung. Di indonesia misalnya dikatakan pernah menemui bangkai makhluk seperti ikan duyung. Namun ianya masih belum di sahkan benar-benar wujud.

Pada pendapat saya makhluk yang berada di bumi tuhan ini terlalu banyak dan ada yang kita boleh lihat dan ada juga yang kita tidak boleh lihat. Penemuan makhluk bersayap yang tingginya lebih kurang 8 inci di suatu tempat di London misalnya. Menjadi satu tanda tanya dalam sebuah laman blog. Manusia tidak akan pernah dapat merungkai misteri seluruh alam semesta kerana kita pernah di ingatkan bahawa ilmu yang seluas lautan dan manusia hanya mampu menguasai setitik sahaja.

Video ini setakat ini hanya terdapat 8,739 orang yang melihat dan 62 orang yang memberi maklum balas. Pelbagai andaian yang mereka buat seperti mengaitkannya sebagai mitos, olahan aluminati dan sebagainya. Saksikan sendiri ek...


1 ulasan:

  1. Video ini dibuat oleh Animal Planet yang cuba memecah kod mengenai ikan duyung yang dipercayai separa manusia dan separa ikan. Belum terdapat bukti sahih mengenai kewujudan ikan duyung. Di indonesia misalnya dikatakan pernah menemui bangkai makhluk seperti ikan duyung. Namun ianya masih belum di sahkan benar-benar wujud.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.