اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA.. JANGAN LUPA SUBSCRIBE YOUTUBE BELOYA TV DAN LIKE, FOLLOW SERTA SEE FIRST FACEBOOK PAGE BELOYA2U.COM UNTUK NOTIFIKASI PANTAS. SEMOGA ANDA TIDAK KETINGGALAN DENGAN LIVE PERKONGSIAN ILMU SERTA INFO YANG MENARIK

PASANGAN INI DISETUBUHI OLEH 5,500 PASANGAN

Sarah Moore dan Geoff Daniels bukan pelacur. Mereka adalah pasangan kekasih saling mencintai yang kebetulan beroperasi sebagai pasangan pengganti bagi mereka yang memiliki masalah seksual. Seperti yang disebut dari laman The Sun, sebagai pasangan pengganti, Sarah dan Geoff bertugas membantu pasangan orang lain mengatasi masalah seksual di tempat tidur, termasuk mengatasi gugup pada 'malam pertama'.



Pelanggan mereka umumnya adalah pasangan yang sudah bernikah. Artinya isteri atau suami orang lain. Tidak hanya beroperasi di sekitar tempat mereka, mereka juga beroperasi dari berbagai negara seperti Amerika Syarikat, Francis, dan Australia. Selama 19 tahun menjalani operasi ini, Sarah telah bersetubuh dengan 3,323 jejaka, 52 di antaranya teruna.

Sedangkan Geoff sudah meniduri 2,162 wanita, 49 di antaranya masih dara. Mereka menawarkan latihan untuk memperbaiki kehidupan seks kepada pasangan yang bermasalah. Mereka memberi konseling dengan praktikal seksual seperti terapi mesin seksual, metode relaksasi, hingga gaya bercinta kamasutra.

Mereka juga mengajar cara memperpanjang tempoh hubugan dan juga beberapa trik mengatasi masalah seksual. "Kami bangga dengan pekerjaan kami dan kami tak pernah merasa buruk setelah tidur dengan suami, isteri, atau pasangan orang lain. Kami dibayar untuk membantu mereka, bukan mencari kenikmatan," kata Sarah.

Mereka menolak disamakan dengan pelacur. "Kami tidak sekadar mencari kenikmatan seksual, tapi pelanggan kami datang membawa diagnosis dokter kerana mengalami masalah seksual," ujar Sarah. "Dan, sebelum kami bersetubuh, kami sudah melakukan perbincangan panjang umpanya konsultasi berkaitan dengan masalah mereka."Meskipun belum bernikah, Sarah dan Geoff sudah hidup bersama selama 20 tahun. Mereka pertama kali bertemu ketika menuntut kos konseling di Universiti New York. Perjalanan hidup membuat mereka memutuskan untuk mempelajari hubungan seksual.

Selama menjalani profesion itu, Sarah dan Geoff menerapkan prosedur tegas ketika melakukan hubungan seksual, iaitu seperti menggunakan kondom. "Semua pesakit juga harus menjalani ujian penyakit seksual sebelum melakukan hubungan intim," katanya.


1 ulasan:

  1. Sarah Moore dan Geoff Daniels bukan pelacur. Mereka adalah pasangan kekasih saling mencintai yang kebetulan beroperasi sebagai pasangan pengganti bagi mereka yang memiliki masalah seksual. Seperti yang disebut dari laman The Sun, sebagai pasangan pengganti, Sarah dan Geoff bertugas membantu pasangan orang lain mengatasi masalah seksual di tempat tidur, termasuk mengatasi gugup pada 'malam pertama'.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.