اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA.. JANGAN LUPA SUBSCRIBE YOUTUBE BELOYA TV DAN LIKE, FOLLOW SERTA SEE FIRST FACEBOOK PAGE BELOYA2U.COM UNTUK NOTIFIKASI PANTAS. SEMOGA ANDA TIDAK KETINGGALAN DENGAN LIVE PERKONGSIAN ILMU SERTA INFO YANG MENARIK

KAMU BOLEH BEGAUL BEBAS JIKA KAMU MAHU ORGAN KAMU DI AMBIL

Tengah syok-syok tengok info-info yang di paparkan di internet.. Terdetik jari saya nak berkongsi mengenai kejadian ini. Kejadian ini berlaku di china dimana seorang perempuan yang bergelar mahasiswa mengikut sebuah parti dan di goda oleh seorang lelaki. Lelaki yang tidak dia kenali telah membelinya banyak air alkohol sehingga perempuan itu tidak sedar dia sudah mabok dan tidak sedarkan diri.

Perempuan itu bagaimanapun di bawa ke satu tempat dalam dia tidak sedarkan diri oleh lelaki yang dia tidak kenali. Keesokkan paginya.. apabila dia sedar.. dia dapati dia berada di dalam tab mandi yang terdapat banyak ais serta air kemerah-merahan dari kesan darah dan terdapat sekeping nota di sebelahnya menyatakan "Jika kamu membuat laporan polis, kamu akan mati".

Begitulah kesudahan seorang mahasiswa yang terlalu bebas bergaul dah akhirnya dia kehilangan organnya. Dikatakan organ yang dijual di negara china bernilai sehingga 300,000.00 nilai mata wang china. Mak ai!!! jual satu organ boleh jadi kaya-raya kat china... Hilang keperimanusiaan.... apa yang penting di negara itu adalah wang!!! Jika ada sanak-saudara anda yang pergi ke negara itu yang dikatakan sebagai syurga membeli belah... maka berpesanlah kepada mereka supaya berhati-hati kerana mereka juga mensasarkan pelancong sebagai mangsa.

Kes tu, kat negara China dan selalu berlaku manakala pelakunya sukar dikesan kerana kebanyakkan mangsa tidak mengenali pelaku. Bagaimana pulak di negara sendiri? Malaysia? ha ha.. tak payah saya pergi jauh.. Kejadian di Kuching juga lebih kurang apa yang berlaku di china cuma bezakan kes seperti ini tidak dominan kerana undang-undang di sini dan keakrapan penduduknya yang kuat..

Kejadian kira-kira berlaku seperti ini. Ini pun khabar angin dan tidak tahu kesahihannya tapi kita kena hati-hati jugakkan.. Dikatakan terdapat perempuan dari china merayau di sekitar bandaraya dan perumahan menjual minyak wangi yang berjenama dan harganya amat murah sekali. Dia membenarkan pembelinya membuka botol dan mencium wangian yang di bawanya. Salah satu botol yang dibawanya di isi dengan bahan kimia yang boleh mengkhayalkan dan menyebabkan si pembeli hilang ingatan.

Apabila mangsa sudah pengsan atau tidak sedarkan diri maka aktiviti mengeluarkan organ dilakukan dan apabila mangsa sedar dia akan dapati badannya sudah terdapat kesan jahitan. ini khabar angin dan boleh jadi kejadian ini benar. Apa yang penting adalah anda harus mengambil sikap berhati-hati.





1 ulasan:

  1. Perempuan itu bagaimanapun di bawa ke satu tempat dalam dia tidak sedarkan diri oleh lelaki yang dia tidak kenali. Keesokkan paginya.. apabila dia sedar.. dia dapati dia berada di dalam tab mandi yang terdapat banyak ais serta air kemerah-merahan dari kesan darah dan terdapat sekeping nota di sebelahnya menyatakan "Jika kamu membuat laporan polis, kamu akan mati".

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.