اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA.. JANGAN LUPA SUBSCRIBE YOUTUBE BELOYA TV DAN LIKE, FOLLOW SERTA SEE FIRST FACEBOOK PAGE BELOYA2U.COM UNTUK NOTIFIKASI PANTAS. SEMOGA ANDA TIDAK KETINGGALAN DENGAN LIVE PERKONGSIAN ILMU SERTA INFO YANG MENARIK

PLENET MARS ADA KAITAN DENGAN NENEK MOYANG MANUSIA

Kenyataan plenet Mars merupakan tempat tinggal nenek moyang manusia bakal menjadi isu yang kontrovesi. Kenyataan ini bagaimanapun tidak dicampur adukkan dengan ilmu agama dan hanya berdasarkan fikiran manusia semata-mata.








Baru-baru ini para saintis MIT dan Harvard sedang mencari kebenaran mengenai laporan ini dan telah membuat beberapa risikan serta mengumpul maklumat yang perlu di plenet Mars. Para saintis dikatakan menggunakan teknologi terkini yang boleh membantu mereka untuk menyelidik perkara tersebut. Alat tersebut diberi nama Search for Extra-Terrestrial Genom atau SETG. Alat atau mesin ini akan digunakan bagi menganalisis debu-debu yang terdapat di plenet Mars yang mungkin ada persamaan dengan tisu-tisu yang terdapat pada kehidupan sebelumnya yang telah mati beberapa juta tahun dahulu.

Teori ini bagaimanapun sukar untuk diterima oleh beberapa pihak. Namun begitu teori ini disokong dengan sejarah bumi kita di mana keadaan bumi kita pada masa dahulu yang dikatakan kering kontang tiada sumber kehidupan kemudian berubah menjadi yang anda lihat sekarang. Perkara ini dikatakan akan berulang kembali pada masa akan datang di mana bumi kita akan di langgar oleh komet dan ianya akan menjadi seperti Plenet Mars.



Sejauh mana kebenaran ini dari segi pemikiran dan ilmuan manusia yang perumpamaannya setitis air lautan yang luas.


vivanews.com

1 ulasan:

  1. Kenyataan plenet Mars merupakan tempat tinggal nenek moyang manusia bakal menjadi isu yang kontrovesi. Kenyataan ini bagaimanapun tidak dicampur adukkan dengan ilmu agama dan hanya berdasarkan fikiran manusia semata-mata.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.