اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA.. JANGAN LUPA SUBSCRIBE YOUTUBE BELOYA TV DAN LIKE, FOLLOW SERTA SEE FIRST FACEBOOK PAGE BELOYA2U.COM UNTUK NOTIFIKASI PANTAS. SEMOGA ANDA TIDAK KETINGGALAN DENGAN LIVE PERKONGSIAN ILMU SERTA INFO YANG MENARIK

Cara tabik dengan setan (jaga tingkah laku anda)

Dewa sihir yang bertanduk sebagai tuhan yang bertanduk. pan atau cernunnos. Nota: bentuk tangan dengan jari telunjuk dan anak jari ditegakkan. ibu jari dibawah jari hantu untuk tangan kanan.


Tangan bertanduk tanda pengakuan mereka berhubung dengan alam ghaib untuk ditunjukkan kepada seseorang di antara mereka. Tujuannya adalah untuk mengutuk. Nota : ibu jari di atas jari-jari dan diberikan oleh tangan kiri.

Bila bulan mengambang maka setiap menyihir akan memberi hormat kepada bulan terbit. Ini juga digunakan untuk menunjukkan kemarahan "Um Hook". Tidak seperti dua di atas.



Anton LaVey, pemimpin dan pengasas rumah pemujaan Setan.
Di atas: Anton LaVey, pengasas rumah pemujaan Setan dan penulis "The Satanic Bible", memaparkan Tangan "bertanduk" (juga disebut hormat/salut "syaitan" dan Il Cornuto) dengan tangan kiri, di sampul belakang "The Satanic Bible".



Sebuah Ritual Setan
Atas: (Pemujaan dan penghormatan ke atas "syaitan" untuk sebuah altar memaparkan Kambing Mendes atau Baphomet, mengakui kesetiaan mereka kepada Iblis, selama ritual setan.)


Di atas, dari Satanic Bible: The 'Satanic Salute', bertanduk tangan atau "The Cornuto Mano" adalah isyarat kesetiaan antara ahli Setanisme untuk dewa mereka 'bertanduk', sebuah tanda pengakuan dan kesetiaan.

Yang kat bawah ni belum tahu ko!!!
Kesiannn... tengok mereka-mereka ni semua...


kalau belum tahu.. bagitau la kat kawan2.... ye... sama2lah kitak beringat!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.