اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

ANAK PALESTIN VS ANAK MALAYSIA (MENALI SEDEY DI ATI)


Palestine oh Palestine...
Nasib kau lah Palestine.
Walaupun bumi kau ada Baitul Muqoddis, kami tak peduli.. Bukan baru sehari dua kau berdepan Israel, tapi sudah lebih 60 tahun!
Kami anggap kau sudah terer dan hebat.
Kami peduli apa?.

Anak Palestine, kau kotor, kau lemah, kau penakut.
Cuba tengok anak Malaysia, semuanya hebat!
Kami mampu ada gajet2, kami banyak buang masa selfie, berbicara tentang hal cinta, kami gunakan kemudahan fb ini utk berbual tentang benda-benda yg tak berfaedah dan letak gambar yg menjatuhkan maruah kami.
kami buang masa dengan melawan Allah. Kau kat sana berani buat apa je?.

Kau tak hebat anak Palestine.
Kau gugur syahid, tapi anak Malaysia gugurkan anak..

Biarpun kepala kau berkecai ditembus peluru Yahudi setiap hari, tetapi McD jugak menjadi makanan kami check in setiap hari untuk bagitahu kami mampu makan di McD. Kami peduli apa dengan darah kau?.

Anak Palestine, tidur malam kau tak lena, kerana risaukan peluru dan bom musuh. Keesokan hari kau bangun awal berlari-lari di sebalik runtuhan bangunan kerana nak cari sekepinh dua roti utk sarapan adik2 kau kerana mak bapak kau sudah mati. .

Kami? Malam2 kami merempit, pegi clubbing mabuk sampai muntah. Kami hebat, upload gambar pegang botol beer dan kami seru komen2 murni. Kami berani sebab kami hebat!
Kami tahu kami akan hidup lama lagi, sebab tu kami merempit sana sini..

Kau bermati-matian pertahankan aqidah dan diri dari musuh kafir harbi, tapi kami bermati-matian pertahankan cinta kudus kami dengan bf dan gf kami..
Kau hilang mak bapak tercinta, tapi kami persetankan je mak bapak kami..

Palestine, kau lemah. Kami kuat.
Kau makan 2 hari sekali, kami makan setiap 2 3 jam. Kau kotor, jijik, tak mandi dan busuk. Kami bersih, cantik, sihat dan kemas..

Ini semuanya benar, kerana syurga kamu bukan di dunia. Manakala kami sedang asyik dibuai syurga kami yg sementara ni. Kami lupa padamu Palestine..

Kami masih bertenang melihat "militan" di sana yg seaqidah dengan kami dibantai setiap hari, sedangkan kami tiada jawapan utk Allah nanti kenapa kami abaikan kau. .

لن تنتهي في فلسطين!
DEEP :')
Sumber:

Reactions:

1 comments:

  1. Palestine oh Palestine...
    Nasib kau lah Palestine.
    Walaupun bumi kau ada Baitul Muqoddis, kami tak peduli.. Bukan baru sehari dua kau berdepan Israel, tapi sudah lebih 60 tahun!
    Kami anggap kau sudah terer dan hebat.
    Kami peduli apa?.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.