اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

VIDEO KONONNYA PENANGGAL DITEWAS

Kononnya penangal ni di tewas kan oleh bomoh Harun di Kg Bukit Lada.Kuala Kangsar..Asal penanggal ni merupakan seorg perempuan cantik..wajah perempuan itu akan di upload kemudian..banyak pantang larang dan gangguan semasa mengupload video ni.



Mengikut komen-komen yang ada. Ini bukan penanggal sebenar. Ini hanyalah patung hantu penanggal untuk projek sebuah filem. Hanya 22 komen yang terdapat pada video ini stakat hari ini.

Video ini sebenarnya dilarang oleh pihak pengurusan untuk diupload ke youtube tetapi kru-krunya tidak mengendahkannya. alahai.. Gadoh-gadoh pulak diaorang nih.

Ini video agak real sikit.. KLIK SINI

ni dialog diaorang dalam komen tuh:

"Ijamamir, ayat biar beradab..ko Ppuan ke jantan? X taw kepala ekor ok main redah je kan...aku tegur yg upload ni pun Ada Adab sopan tau..aku tau yg upload ni wartawan yg datang ke lokasi aku tahun lepas, Kak Ellie suriaty yg suruh aku tegur budak yg upload ni supaya remove video ni, ko sape nak tegur aku???!!!

Reactions:

3 comments:

  1. Kononnya penangal ni di tewas kan oleh bomoh Harun di Kg Bukit Lada.Kuala Kangsar..Asal penanggal ni merupakan seorg perempuan cantik..wajah perempuan itu akan di upload kemudian..banyak pantang larang dan gangguan semasa mengupload video ni.

    BalasPadam
  2. uplod blik bro.gua nk tgk.g lantak org nk ckp pe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro.. saya dah lekatkan video tu kat artikel.. video tu still available..

      Padam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.