COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

FENOMENA GEDIK "SORE EYES" BERJANKIT (AWAS!!)


Ini adalah video asal yang menyebab fenomena pelik dalam alam youtube. Jumlah penonton melebihi 300 ribu. Mula-mula tengok memang gedik giler tapi lama-lama ketawa. Lucu giler. mak ai..

Video ini pula adalah prodogy ataupun balasan video di atas. Memang boleh blah la pelakon dia. Terbahak-bahak dibuatnya. ini bukan sore eyes tetapi soreketiak..

Ini pula versi karton. Video ni dibuat khas untuk Nur Feetri yang macam itit. Video ni cakap.. bukan saya yang cakap.

Video ni pulak memang hantu giler. Bayangkan lelaki buat bersungguh-sungguh sore eyes. Melampau.. ha ha..

Video ini pula biasa-biasa jer.. tetapi memang melampau.. ha ha

Video ini entah apa entah. Sukati dia jer. Tak ekot protokol sore eyes langsung. ha ha.. memang  lawak..

Video ni pun boleh blah la.. melampau.. terbahak-bahak aku dibuatnya.. dengan efek suara yang seram...

Video ini menggunakan kesan khas. tengok lah sendiri ekkkkk

Reactions:

1 comments:

  1. ni adalah video asal yang menyebab fenomena pelik dalam alam youtube. Jumlah penonton melebihi 300 ribu. Mula-mula tengok memang gedik giler tapi lama-lama ketawa. Lucu giler. mak ai..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.