COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

GADIS TAKUT VIDEO SEKS NYA DI TONTON IBU

Kuching, Matang Jaya. Seorang remaja perempuan telah membuat laporan polis berikutan kekasihnya mengugutnya untuk mengedarkan aksi ranjangnya. Remaja tersebut berumur 21 tahun yang juga tinggal di Matang Jaya, Kuching Sarawak. Remaja tersebut membuat laporan polis kerana khuatir video tersebut ditonton oleh ibunya.



Kekasihnya pula yang berumur 35 tahun pada September lepas tidak mahu berpisah dengannya dan terus mengugutnya akan memuat naik video tersebut di internet untuk ditonton oleh dunia.

Mereka telahpun menjalinkan hubungan sejak beberapa bulan lalu dan remaja perempuan tersebut akhirnya memutuskan untuk berpisah.

Polis bagaimapun sedang membuat siasatan mengenai kes ini.




Info : Sarawakupdate

Reactions:

1 comments:

  1. Kuching, Matang Jaya. Seorang remaja perempuan telah membuat laporan polis berikutan kekasihnya mengugutnya untuk mengedarkan aksi ranjangnya. Remaja tersebut berumur 21 tahun yang juga tinggal di Matang Jaya, Kuching Sarawak. Remaja tersebut membuat laporan polis kerana khuatir video tersebut ditonton oleh ibunya.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.