اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

ORGAN SAUDARA KITA DI PALESTIN DIJAJA

Tentera--tentera Zionis Israel ditengara menculik warga Palestin untuk diambil organ tubuhnya kemudian dijual ke pasar gelap. Surat kabar Swedia Aftonbladet mengungkap hal itu dalam artikelnya berjudul "Mereka Merampas Organ Tubuh Anak-Anak Kami."



Dalam artikel itu disebutkan bahawa tentera-tentera Zionis menculik anak-anak muda Palestina di Tepi Barat dan Jalur Gaza. Anak-anak muda itu dikembalikan lagi pada keluarganya dalam keadaan meninggal dunia, setelah diambil organ tubuhnya.

Seorang lelaki Palestin asal kota Nablus, pada wartawan Aftonbladet mengaku bahwa kerabatnya dijadikan donor organ tubuh secara paksa oleh tentera-tentera Zionis itu dan masih banyak warga Palestin yang menjadi korban kebiadaban pasukan Zionis. Mangsa penculikan yang meninggal diketahui hilang organ tubuhnya setelah dilakukan autopsi.

Dalam artikelnya, Aftonbladet juga menceritakan peristiwa yang terjadi tahun 1992, ketika seorang aktivis muda Palestin ditangkap oleh tentera Zionis di kota Nablus. Aktivis itu ditembak di bagian dada, di perut dan di kedua kakinya kemudian dibawa ke tempat yang tidak diketahui oleh tentera-tentera Zionis itu.

Jenazah pemuda Palestina bernama Bilal itu baru dijumpai lima hari kemudian. Menurut Aftonbladet, ketika dijumpai, keadaan Bilal sangat menyedihkan. . Ada luka menganga di bahagian dadanya, yang menunjukkan penyiksaan yang telah dialami Bilal.

Aftonbladet mengaitkan laporannyanya dengan sindiket kejahatan penyelundupan organ tubuh manusia di New Jersey, AS yang baru-baru ini terbongkar. Sejumlah rabbi Yahudi di AS ditangkap, karena terlibat dalam sindikat tersebut.


Reactions:

1 comments:

  1. Jenazah pemuda Palestina bernama Bilal itu baru dijumpai lima hari kemudian. Menurut Aftonbladet, ketika dijumpai, keadaan Bilal sangat menyedihkan. . Ada luka menganga di bahagian dadanya, yang menunjukkan penyiksaan yang telah dialami Bilal.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.