اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

ISLAM DI HINA ANDA DI MANA? BACA, SEBARKAN & BERTINDAK

As'salam kepada semua saudara ku.
Apa yang catatkan di sini adalah mengenai seseorang yang menggelarkan dirinya sebagai Makcik Hajjah Sitt AL-Wuzara yang terang-terangan membuat penghinaan ke atas islam. Apakah tujuannya dan dari mana dia datang tidak dapat dipastikan. Perkara ini ada persamaan dengan kejadian Mahesa Hanoto yang menyamar menjadi orang Semenanjung Malaysia dan menghina rakyat Sarawak. Setelah di siasat Mahesa Hanoto ini merupakan rakyat Indonesia.

Mengapa saya buat perbandingan seperti itu adalah kerana sebelum ini kita telah membalas tindakkan Mahesa Hanoto dengan membuta tuli tanpa melihat siapakah dirinya yang sebenar. Makcik Hajjah Sitt ini adalah watak rekaan yang digunakan untuk memporak-perandakan keharmonian perkauman di Malaysia. Kesemua penulisannya terang-terangan menunjukkan sikap mahu melihat seluruh rakya Malaysia berpecah belah dengan memasukkan sentimen keagamaan dan perkauman.

Tindakkan jelas dan anda semua jangan terpedaya dan jangan pula menghina agama lain ataupun bangsa lain. Kita harus bertindak dengan bijak dan bukan kurang pandai seperti Watak yang menamakan dirinya sebagai Makcik Hajjah Sitt itu. Tugas yang perlu lakukan ialah dengan membuat laporan kepada Biro Pengaduan Awam mengenai perkara ini dengan klik Link INI.

Pada pendapat saya, tidakkan individu yang menggunakan watak Makcik Hajjah Sitt ini adalah pengecut dan antara manusia yang meletakkan otaknya di lutut. Kebencian yang dicetusnya langsung tidak berasas dan itu menunjukkan ilmunya amat cetek.

Link Wordpress tersebut klik SINI. Mungkin anda akan marah dengan sikap individu ini dan mungkin juga akan ketawa melihat kebodohan individu ini. Di mana pun kamu berada, agama apa pun yang kamu percayai, bangsa apa sekalipun asal kamu serta sekuat manapun cercaan hina yang kamu terima... Ingatlah bahawa jangan pula kamu menjadi seperti mereka-mereka yang bodoh dan tuli dengan membuat perkara yang sama seperti yang dibuat oleh individu ini.

Saya menyeru sekali lagi kepada saudara-saudara serta pembaca artikel ini supaya jangan bertindak mengikut emosi tetapi bertindak dengan lebih matang dan teliti. INGAT!!! Propaganda yang diwujudkan oleh individu ini adalah untuk memecah belahkan rakyat Malaysia dan KITA!!! jangan sesekali menghina agama lain ataupun bangsa lain. Itu adalah yang terbaik.


SILA COPY ARTIKEL INI ATAU ANDA BOLEH SHARE DALAM FACEBOOK

JIKA GAMBAR BAWAH INI HILANG MAKA ARTIKEL INDIVIDU LAHANAT INI TELAH DI PADAMKAN ATAU DI SEKAT.
JIKA GAMBAR ATAS INI HILANG MAKA ARTIKEL INDIVIDU LAHANAT INI TELAH DI PADAMKAN ATAU DI SEKAT.

Reactions:

1 comments:

  1. Apa yang catatkan di sini adalah mengenai seseorang yang menggelarkan dirinya sebagai Makcik Hajjah Sitt AL-Wuzara yang terang-terangan membuat penghinaan ke atas islam. Apakah tujuannya dan dari mana dia datang tidak dapat dipastikan. Perkara ini ada persamaan dengan kejadian Mahesa Hanoto yang menyamar menjadi orang Semenanjung Malaysia dan menghina rakyat Sarawak. Setelah di siasat Mahesa Hanoto ini merupakan rakyat Indonesia.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.