اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

ANTI ANWAR HADI DAN BUTA HATI DAN DOT DOT DOT

Ini lah video yang paling tidak bertemadun. Ini lah juga saya kategorikan teguran yang tidak berhikmah. Teguran macam ni samalah seperti syaitan yang cuba membetulkan perkara yang sedia betul.
Mungkin orang seperti ini terasa dengan teguran yang dibuat oleh saudara Anwar Hadi sebab itu diaorang ni buat video dengan muka tertutup. Bacol betul la tutup muka. Tak gentle. Itu dah cukup nampak perbezaan antara diaorang dengan Anwar Hadi. Mungkin Anwar Hadi ada buat kesilapan dalam videonya. Tetapi kesilapan kera 4 ekor itu adalah mengeluarkan kata-kata kesat serta lucah.

Ini adalah salah satu fenomena umat islam yang tidak berilmu.. Menjatuhkan maruah orang islam ini lah antara dajal-dajalnya. Tegur orang dengan cara sumpah-menyumpah. Ada ke Nabi kita ajar macam tu. Bengong punya budak. Nak tahu lebih lanjut tengok ler video bawah ni.




Reactions:

1 comments:

  1. Ini adalah salah satu fenomena umat islam yang tidak berilmu.. Menjatuhkan maruah orang islam ini lah antara dajal-dajalnya. Tegur orang dengan cara sumpah-menyumpah. Ada ke Nabi kita ajar macam tu. Bengong punya budak. Nak tahu lebih lanjut tengok ler video bawah ni.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.