اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

LIMA TAHUN TIDUR DENGAN MAYAT

Gara-gara terlalu sayang dan enggan berpisah dengan isterinya, Le Van, 55 yang tinggal di Quang Nam, Vietnam bertindak menggali mayat isterinya dan membawanya pulang ke rumah. Dia menggunakan tanah untuk membentuk mayat isterinya itu seperti bentuk asalnya.



Mayat isterinya itu diletakkannya di atas katilnya agar dia dapat memeluknya setiap malam. Kini sudah lima tahun mayat isterinya berada di rumahnya. Menurut Han, selepas isterinya meninggal dunia pada 2003 dahulu, dia tidur di kubur isterinya setiap malam. 

Selepas setengah tahun berlalu dia mengambil keputusan untuk menggali lubang bersebelahan kubur terbabit untuk keselesaan dirinya. Tindakkannya itu bagaimanapun tidak dipersetujui oleh pihak berkuasa tempatan dan mereka menasihatkannya supaya menghentikan tindakkan terbabit.

Pada November 2004, Van kembali ke kubur isterinya lalu menggali dan membawanya pulang. Anak pasangan itu juga dikatakan akan memeluk ibunya sebelum masuk tidur pada setiap malam.

Reactions:

1 comments:

  1. Pada November 2004, Van kembali ke kubur isterinya lalu menggali dan membawanya pulang. Anak pasangan itu juga dikatakan akan memeluk ibunya sebelum masuk tidur pada setiap malam.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.