اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

LELAKI TER'BERKAHWIN DENGAN MAK NYAH

Lucu dan sedih dengan apa yang terjadi dengan Muhammad Umar (32), warga Kecamatan Jatiasih, Kota Bekasi, Jawa Barat, setelah enam bulan berkahwain baru diketahuinya yang dikahwininya adalah seorang lekaki. Isterinya selalu senggama yang agak pelik..
Merasa tertipu, dia bagaimanapun melapor kepada pihak polis setelah dia menyedari bahawa wanita yang dinikahinya sejak enam bulan lalu ternyata berkelamin laki-laki.

Kapolsek Jatiasih AKP Karosekali, kepada wartawan di Mapolsek Jatiasih, Jumaat 1 April 2011, mengatakan pelapor yang bernama Rahmat Sulistiyo alias Fransiska Anastasya, telah ditangkap petugas di rumahnya Kampung Bojong RT-001/RW-002, Kelurahan Jatisari, Kecamatan Jatiasih, pada Rabu 30 Mac 2011.

"Pelaku berpura-pura menjadi wanita, kemudian menikah dengan Umar, di mana semua kos pernikahan tersebut ditanggung oleh Umar," katanya.




Dari hasil penyelidikan, kata dia, Umar menikah dengan "wanita" yang bernama Fransiska Anastasya pada 19 September 2010 di rumah beliau dengan disaksikan orang tua masing-masing, setelah pasangan itu menjalin hubungan sejak Ogos 2010. Selama menjalin hubungan rumah tangga, kata Kapolsek, pelaku berperilaku seperti seorang isteri dengan selalu menggunakan jilbab dan pakaian wanita lengkap.

"Bahkan untuk meyakinkan korban, pelaku selalu menggunakan pakaian tertutup untuk menyembunyikan bahagian tertentu," kata Kapolsek.

Selama enam bulan berumah tangga, kata dia, mangsa dan pemangsa melakukan hubungan intim seperti suami isteri dengan cara dilakukan pada malam hari dan lampu dimatikan. Bahkan, si isteri klon kerap menolak berhubungan intim dengan posisi telentang dengan alasan mengalami gangguan pencernaan atau haid.

"Hubungan intim itu biasa dilakukan secara anal tanpa diketahui beliau, kerana si isteri selalu mengambil posisi telungkup," ujar AKP Karosekali.

Dikatakan, korban Umar baru mengetahui "isteri" nya adalah laki-laki pada Selasa 29 Mac 2011, setelah mendapat maklumat dari masyarakat yang mengenali identiti Fransiska Anastasya.

Masyarakat yang mengenali identiti Fransiska Anastasya itu juga menyatakan bahawa"wanita" tersebut selalu berperangai kasar dan memiliki janggut serta berbadan tegap.

Sebelum itu, Fransiska Anastasya juga sempat diminta masyarakat setempat untuk memeriksakan tubuh badan isterinya ke Klinik Maharani Medika di Gunung Putri, Kabupaten Bogor, bagi mengetahui jenis kelamin yang sebenarnya.

Namun, kata Kapolsek, Fransiska Anastasya pada akhirnya berjaya meyakinkan Umar dengan membuat surat keterangan doktor, bahawa dia adalah benar-benar perempuan. Namun, pembohongan isterinya akhirnya terbongkar hasil pengakuan pihak Klinik Maharani Medika yang menyatakan tidak pernah mengeluarkan surat keterangan tentang jenis kelamin kepada orang yang bernama Fransiska Anastasya.

Dari pernyataan tersebut, beberapa orang penduduk terus menemui Fransiska Anastasya di rumahnya dengan niat memeriksa jenis kelamin yang sebenarnya. Namun sebelum itu dilakukan warga, Fransiska Anastasya akhirnya mengaku bahawa dirinya memang berkelamin laki-laki.

AKP Karosekali menambahkan, setelah mengetahui secara jelas bahawa "isteri" seorang laki-laki, Umar datang melapor kepada petugas dengan menyebutkan Fransiska Anastasya yang memiliki nama sebenarkan Rahmat Sulistiyo telah melakukan penipuan.

Atas perbuatannya itu, maka Rahmat Sulistiyo dapat disabit kesalahan di bawah pasal 266 dan 378 KUHP tentang tindak pidana penipuan, dengan ancaman tujuh tahun penjara.

Kepada rakan-rakan di luar sana, pastikan isteri anda original dan bukannya spicy ataupun fotostat. keh keh keh.. tidak mustahil perkara ini berlaku kepada anda..

Reactions:

1 comments:

  1. Merasa tertipu, dia bagaimanapun melapor kepada pihak polis setelah dia menyedari bahawa wanita yang dinikahinya sejak enam bulan lalu ternyata berkelamin laki-laki.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.