اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

BERHATI-HATI MEMBAWA LAPTOP DI KEDAI MAKAN

Ini merupakan rakaman dari litar tertutup mengenai gelagat seorang pencuri di tempat terbuka. Mungkin kita tidak pernah berfikir perkara ini pernah berlaku di Malaysia. He he.. Kalau kita leka dengan barang kita dan tidak dijaga dengan baik maka ia akan memberi peluang kepada pihak atau individu yang tidak bertanggungjawab serta tidak berhati perut untuk merosak atau mencuri barangan kita.



Sekarang ini kebanyakkan kedai makan atau Cafe dilengkapi dengan WIFI yang membolehkan pelanggannya mengekses internet di kedai mereka sambil menikmati makanan. Sudah menjadi trend pada masa kini remaja, kanak-kanak dan setiap peringkat umur akan membawa sekali Laptop mereka. Maka di sini wujudlah peluang kepada penyangak dan penyamun.

Silalah tengok video bawah ini dan berhati-hati dengan penyamun di sekeliling anda:



Reactions:

1 comments:

  1. Ini merupakan rakaman dari litar tertutup mengenai gelagat seorang pencuri di tempat terbuka. Mungkin kita tidak pernah berfikir perkara ini pernah berlaku di Malaysia. He he.. Kalau kita leka dengan barang kita dan tidak dijaga dengan baik maka ia akan memberi peluang kepada pihak atau individu yang tidak bertanggungjawab serta tidak berhati perut untuk merosak atau mencuri barangan kita.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.