اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

KUCING DIDERA DAN DITAYANG DI FACEBOOK

Penderaan keatas binatang merupakan perkara yang paling dibenci oleh kita. Mungkin akibat dari kurang didikan dan kasih sayang maka wujudnya individu yang tidak ada perasaan mendera binatang sehingga mati. Penderaan dengan membunuh untuk dimakan adalah perkara yang berbeza. Jika kita membunuh binatang tanpa sebab yang munasabah maka ianya dikira mendera dan kita membunuh atas dasar nafsu syaitan semata-mata.

Terdapat seorang individu yang mendera kucing dan dia sendiri menunjukkan aksi tersebut dengan merakam video perlakuannya. Status kucing tersebut bagaimanapun dilaporkan mati akibat dari penderaan yang dibuat oleh individu tersebut.


dibawah ini merupakan laporan mengenai penderaan tersebut :

Reactions:

1 comments:

  1. Terdapat seorang individu yang mendera kucing dan dia sendiri menunjukkan aksi tersebut dengan merakam video perlakuannya. Status kucing tersebut bagaimanapun dilaporkan mati akibat dari penderaan yang dibuat oleh individu tersebut.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.