اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

CIRI-CIRI GAY MENGIKUT KISAH DAN PENGALAMAN SEORANG ATOK

Malam ni aku nak cerita mengenai seorang gay dari pengalaman seorang kawan kepada kawan yang lain dan ayahnya. Cerita ini disampaikan kepada saya ketika duduk di kedai kopi. Fakta atau auta anda tentukannya. Saya hanya menyampaikan info yang saya dengar sahaja dan saya tidak akan libatkan mana-mana nama nama atau individu.




Ceritanya lebih kurang begini, semasa Jali berkawan dengan seorang gay (Jali nama samaran bukan nama sebenar) dia tidak mengetahui bahawa dia berkawan dengan seorang yang mempunyai nafsu sesama lelaki. Sepanjang mereka berkawan. Yusfy (bukan nama sebenar) seringkali menunding jari ke arah orang lain dan menyatakan orang tersebut gay. Jali seperti biasa hanya tersenyum dan tidak memanjangkan cerita kerana tidak suka menghina orang lain tanpa mengetahui hujung pangkal.

Mereka berkawan hampir 3 bulan dan telah membuat beberapa transaksi perniagaan. Pada suatu hari Yusfy menghadapi masalah dengan komputer ribanya dan meminta tolong Jali untuk membaikinya. Apabila Jali membuka komputer Yusfy, Jali mendapati komputer Yusfy penuh dengan filem porno gay dan gambar-gambar lucah. Namun begitu Jali tetap mendiamkan diri kerana dia tidak mahu masuk campur dengan urusan peribadi Yusfy.

Jali bagaimanapun mula berasa pelik dengan tingkah laku Yusfy kerana seringkali menunding jari kepada orang lain bahawa mereka adalah gay selain selalu berpura-pura bersikap benci dengan gay padahal bukti Yusfy adalah gay jelas dan nyata. Selain itu Yusfy menggunakan seluar ketat serta berpenampilan seolah-olah dia kuat ataupun egois. Yusfy juga bersikap keanak-anakkan seperti kuat merajuk. Bukan itu sesuatu yang pelik?. Cuba anda bayangkan seorang lelaki yang kuat merajuk?.

Pada suatu hari Yusfy tiba-tiba merajuk dengan melapau sehingga menimbulkan kegelian pada Jali. Pada waktu itu Jali langsung tidak mempedulikan Yusfy kerana sikapnya terlalu melampau kerana kuat merajuk. Yusfy kemudian menghantar mesej kepada Jali bahawa dia akan mengembalikan semua stok perniagaan kepada Jali. Oleh kerana Jali terlalu geli dengan sikap Yusfy maka Jali tidak mempedulikan Yusfy lagi. Mulai pada saat itu, Jali amat khuatir jika bertemu dengan rakan-rakannya yang suka menunding jari ke arah orang lain dan menyatakan orang itu gay kerana gay selalunya bersikap begitu.

Selang beberapa bulan kemudian, Jali bertemu dengan orang-orang yang pernah Yusfy copkan sebagai gay dan kemudian mereka bercerita bahawa Yusfy selalu menipu orang, menggelapkan duit syarikat serta memfitnah orang.

Apa yang saya highlight kan di atas merupakan ciri-ciri gay di luar sana mengikut pengalaman atok. Tepuk dada tanya selera.

klik je screen kat bawah ni untuk menonton:








.

Reactions:

5 comments:

  1. Seorang gay seringkali menunding jari ke arah orang lain dan menyatakan orang tersebut gay.

    BalasPadam
  2. Jangan le tudoh sebarangan nanti mareh semua kaum2 gay kan.

    BalasPadam
  3. aku setuju....contohnya blog ni.http://zulfikarhazri.blogspot.com
    kononnya nak expose org lain gay..padahla dia sendiri aku dah tau dia gay

    BalasPadam
    Balasan
    1. kebanyakkan kes macam tu. aku pun naik hairan.. apasal diaorang buat camtu? untuk apa? ada jawapan tak?

      Padam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.