اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

BUDAK SEKOLAH MELAKUKAN SEKS DI TEPI JALAN RUANG TERBUKA

Macam - macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.



Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu saya rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.









Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.

petikan: hotmalays.blogspot.com

Reactions:

13 comments:

  1. Balasan
    1. aku mana tahu...
      die yng buat kerje BODOH tuu..
      aq yng rkm diorng men krje bodohh tuu...
      BLEWW..

      Padam
    2. Kalau yang terjumpa, ternampak atau tahu, maksiat dan zina terjadi, pergi bagi penampar atau sepak terajang, saya yakin, tak ada berlaku benda2 jijik dan keji ini terang terangan, malangnya ramai yang tumpang seronok. Maka tiada siapa yg takut, malah rasa megah.

      Padam
  2. dia ikot Gaya orang barat kot...?
    atau pun kurang nstitusi keluarga yang tidak stabil

    BalasPadam
    Balasan
    1. Omputeh pn ada tau malu la, nie ape jenis melayu xde agama, xnmpk dosa mmg gitu jadinyer.

      Padam
  3. perlu komitmen semua pihak untuk atasi masalah ini..jgn jadi bangau oh bangau...

    BalasPadam
  4. ni padahnya yang masyarkat terpaksa tanggung klu hukum
    ALLAH s.w.t diketepi dan hukum manusia dijulang tinggi.
    klu benda cam ni xdi rawat dri skang pnyakit ni akan terus merebak dan membesar dalam masyarkt dan smapi 1 tahap bnda akan jadi amat sukar utk disekat..
    sama2 la kita pk mana yang terbaik utk agama,negara,kuarga dan diri kita sndiri..
    hanya kembali kepada Sang Pencipta saje lah ubat kepada pnyakit ni..

    BalasPadam
  5. Ish2.. mcm2 budak zaman skrg. kt tmpt awam pun diorang hentam...

    BalasPadam
  6. Astaghfirullahalazim... apa nak jd dgn dunia skrang nie... nauzubillahiminzalik :(

    BalasPadam
  7. nafsu ada pada stiap manusia tpi gagal mengawalnya kerana kurang didikan agama...

    BalasPadam
  8. astaghfirullahalazim, even orang barat pun tak buat benda tu kat tempat awam~

    BalasPadam
  9. melayu memang bodoh .........

    BalasPadam
  10. OMG - TERLALU - OPO MANEH YO - JANGKRIK

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.