اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

GINE DAPAT VOUCHER RM150 DARI LEBAI GOOGLE

Suatu masa dolok dalam bulan lepas mun sik salah aku lah.. aku dapat voucher dari lebai google.. Voucher ya bernilai RM150.00. Voucher ya bukan dapat dituka jadi duit pun.. Cuma tujuannya tek digunakan untuk menyiarkan iklan dalam Google Adsense. Masa aku post rah Facebook, banyaklah orang bertanyak gine nak dapat voucher ya.. neway.. aku pun sik sangka terpilih dalam jutaan orang untuk dapat voucher ya & aku sik tauk gine google milih individu yang layak dapat voucher ya.. apa-apa pun aku nak kongsi sikitlah gine aku boleh terlibat dalam Google Marketing Manager. Aku dah molah 3 igek website and yang tinggal hanyalah tok dalam bentuk blog. Setiap web aku mesti ada iklan dari google. aku sign up google adsense lepas ya aku masukkan iklan google dalam setiap website aku. aku polah lah promosi supaya orang masuk website aku. Google ada sistem untuk tauk berapa banyak orang masuk dalam web aku.. so.. dari sialahnya milih individu yang aktif & serius untuk mengiklankan website. Sebenarnya setiap kali orang klik iklan google aku ya.. aku akan dapat USD 0.01. Mun dah sampe USD 100 sidaknya akan hantar Cek dengan aku. Best nak owh.. Untuk mencapai target ya kitak orang kenaklah rajin bertukar link dengan blogger atau web lain. Mengikut tafsiran aku, gia lah google milih aku sebagai individu layak dapat voucher ya. Sebabnya aku ada website dikpun, aku aktif mengiklankan web aku, aku meletakkan google search engine dalam web aku, aku selalu menggunakan perisian google & aku salu bantu google molah terjemahan. Kali lah tegal benda camya. Sigek juak purata orang masuk web tok sehari ialah 99 orang mengikut maklumat yang aku dapat dari google impressions counter. Walaupun aku kurang pengetahuan bidang ya, aku harap apa yang aku kongsi tok dapat membantu kitak orang k. Janji aku dah ditepati seperti yang aku padah sebelum tok.. aku akan share benda tok..

Aku molah sigek kumpulan dalam FB. Kumpulan 360 Degree Friends. Kumpulan ya menemukan aku dengan kawan-kawan web master. Aku banyak bertemu sidaknya & macam2 perange yang aku temu. Ada yang sombong suka berahsia dengan teknik gine nak molah website. Sikit pun sikmok sharing. Sik kurang juak ada yang ringan mulut nak sharing. Apa-apa pun. aku sokong kata kawan aku. Nya madah Mun kita sik bekerjasama. Macam ya ajaklah website kitak orang. Sikda perkembangan selain rupa bentuk web serta networking. Apa yang aku nak sampaikan di sitok ialah jangan sombong mun ada orang ngajak berbicara pasal website walaupun dirikpun dah pande molah website. Cuba kongsi info... ni tauk apa yang nya tauk kau sik tauk.. & apa yang kau tauk nya sik tauk. Dapat juak upgrade kebolehan kitak orang. Ilmu dalam dunia tok luas bah. Mun sombong sik ke sine. Makin kita kongsi makin bertambah ilmu kita & semakin kita mudah ingat dengan ilmu ya. Tapi bagi yang baruk nak belajar website bagus agiklah kitak orang ikut kelas yang ngajar website supaya kitak orang lebih memahami teknik molah website. Mun nak belajar beloya burok rah kedey kopi nang sikda hasil jadinya. Mesti maok masuk kelas. Mun di izinkan tuhan aku akan mukak kelas ngajar website dengan kerjasama kawan-kawan aku yang sik sombong ilmu serta pakar molah website. Adeh2.. ngepak dah aku tok.. ya jak k.. mun ada apa-apa persoalan bolehlah email dengan aku k. ada emailnya rah side bar ya...

Reactions:

0 comments:

Catat Ulasan

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.