اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ SOLAT TIANG AGAMA.. SELAMAT MEMBACA.. ANDA SENYUM KAMI BAHAGIA..

Atok Lagak jadi Bomoh Rogol Cucu (Versi Sarawak)


Kisah tok berlaku di kuching area jalan kulas sia. Mun ekot maklumat berita ada 3 nembiak ompuan kenak rogol yang berumur 13, 14 dengan 16 tahun. Gik bawah umo tiga orang nemiak ompuan ya. Atok a.k.a bomoh potostat ya dijatuhkan hukuman penjara 69 tahun dengan 12 sebatan. Masa perbicaraan ya bomoh potostat ya senyum jak bila nangga bahan bukti berupa seluar tido kepunyaan salah seorang nemiak ompuan tiga orang ya. Bomoh potostat ya molah rayuan meringankan hukuman dengan alasan nya dah tua & masih ada keluarga nak di sara. Mun di ikut dari sumber berita kes tok berlaku bulan duak tahun tok (2010) di dalam bilik sebuah rumah bernombor 71, Jln Kulas Utara 2. Kes tok berlaku lebih kurang pukul 12 hingga 1 tengah ari untuk tuduhan yang pertama. kes yang keduak dipolahnya pada 6 Mac 2010 antara 10 pagi sampe 1 t.hari. kes ketiga berlaku pada 7 Mac 2010 pada pukul 9.30 pagi. semua kes ya berlaku di tempat yang sama. Kejadian rogol ya lebih kurang terjadi macam tok. Salah seorang mangsa masuk bilik bomoh potostat ya tujuannya tek nak dapat rawatan bersama ibu saudaranya.Bomoh potostat ya madah mangsa kenak ilmu itam & bomoh potostat ya madah nya mampu ngubat penyakit ya. bermula dari sialah mangsa ya di suruh mukak baju sigek2 sebelum bomoh potostat a.k.a atok ya ngambik kesempatan merogol nemiak ya yang kononnya tek cara yang paling bekesan k muang ilmu itam ya. Lepas ya bomoh potostat ya madah nemiak ya perlu molah rawatan susulan sebanyak 6 kali berturut2. Mangsa pun nurut juaklah apa dipadah oleh bomoh potostat ya tek. Bila dah sempe rawatan terakhir bomoh ya merik aik jampi dengan si mangsa. Masa ari ya juak mangsa di suruh ngembak adiknya yang berumo 13 tahun, tujuannya tek untuk ngato sora adiknya jadi merdu & lantang. aktiviti yang sama dipolah bomoh potostat ya dengan adik mangsa seperti yang dipolah sebelum ya. Lepas ya bomoh potostat ya memperdaya mangsa madah adiknya nak berumur 14 tahun ya dah ilang dara & nya mampu ngubat serta ngambik balit daranya. Bomoh potostat ya molah benda yang sama seperti yang dipolahnya dengan kakak mangsa.

Reactions:

1 comments:

  1. Kisah tok berlaku di kuching area jalan kulas sia. Mun ekot maklumat berita ada 3 nembiak ompuan kenak rogol yang berumur 13, 14 dengan 16 tahun. Gik bawah umo tiga orang nemiak ompuan ya. Atok a.k.a bomoh potostat ya dijatuhkan hukuman penjara 69 tahun dengan 12 sebatan.

    BalasPadam

COMMUNITY BIZ COMBO

Bantuan pengiklanan dan banyak lagi

UNLIMITED BROADBAND

Unifi atau Streamyx? Anda pilih.

COWAY THE WATER SPECIALIST

Call or whatsapp 0128477709

NAK PAKAI? NAK JUAL?

KLIK DAN TEMPAH

LEBIH 260 SIARAN

Semua movie terkini di panggung wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Assalamualaikum.. Adik saya Termizzi Bin Senak kembali ke warahmatullah lebih kurang 8.30pm 16 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.

Mak saudara rakan saya ujang (Firdaus) iaitu Cik Dayang Fatimah Binti Abang Drahman telah kembali ke warahmatullah hari ini 22 Februari 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah

Guru silat saya Dato Dahlan Ali telah kembali ke warahmatullah pada 19 Mac 2012. Mohon pembaca sedekah al-fatihah kepada arwah. al-fatihah.